Goedendag, ik hoop dat iemand mij bij het volgende kan helpen. Wij hebben vorige week onze nieuwe Renault Clio opgehaald. Nu zit hier ondersteuning op voor Apple CarPlay & Android Auto. Helaas moet ik hiervoor wel een kabel gebruiken dus zoek ik eigenlijk een dongle die zowel iPhone als Android ondersteuning heeft. Nu ben ik hier zelf niet helemaal in thuis dus hoop ik dat er iemand is die mij de juiste kan aanbevelen. We gebruiken in ons huishouden beide besturingssystemen dus dat maakt dit ietsjes lastiger. Alvast bedankt voor het meedenken
Vraag
Alle reacties
Wireless CarPlay is niet zo'n probleem er zijn zat opties voor zoals bijv Carlinkit, wireless Android Auto is dan weer bijna niks voor helaas.
De AAWireless is erg goed voor draadloos Android Auto, wil je een adapter die zowel CarPlay als Android Auto kan is er voor zover ik kon vinden op dit moment maar één op de markt de Ottocast U2-X maar daar kleven wel wat haken en ogen aan.
De AAWireless is erg goed voor draadloos Android Auto, wil je een adapter die zowel CarPlay als Android Auto kan is er voor zover ik kon vinden op dit moment maar één op de markt de Ottocast U2-X maar daar kleven wel wat haken en ogen aan.
It's All In The "Mix"
Volgens mij zit je er naast, ik denk dat TS bedoelt dat z'n auto wel voorbereiding heeft voor Carplay, maar geen licentiedongle in het mediasysteem heeft zittenMixpower schreef op dinsdag 27 december 2022 @ 01:21:
Wireless CarPlay is niet zo'n probleem er zijn zat opties voor zoals bijv Carlinkit, wireless Android Auto is dan weer bijna niks voor helaas.
Kan niet stoppen met ontploffen!
Nee:Bob Popcorn schreef op dinsdag 27 december 2022 @ 09:22:
[...]
Volgens mij zit je er naast, ik denk dat TS bedoelt dat z'n auto wel voorbereiding heeft voor Carplay, maar geen licentiedongle in het mediasysteem heeft zitten
TS heeft zelf aan dat t gewoon werkt met draad, maar wil het draadloos.Helaas moet ik hiervoor wel een kabel gebruiken
Oh shit ja dat had in gemist. Nadeel van die wireless kastjes is wel dat het batterijen vreet, zeker op lange ritten niet heel fijn (maar daar kun je weer een draadloze lader voor ophangen, maar daar zit ook weer een kabeltje aan etc etc)xoniq schreef op dinsdag 27 december 2022 @ 11:15:
[...]
Nee:
[...]
TS heeft zelf aan dat t gewoon werkt met draad, maar wil het draadloos.
Ik heb zelf ook zo’n draadloos ding geprobeerd in m’n Mazda, maar het is traag en onbetrouwbaar. Voor die paar keer dat ik t gebruik op langere afstanden plug ik m wel in. Meestal vanwege Flitsmeister, Apple Maps en een podcast luisterenBob Popcorn schreef op dinsdag 27 december 2022 @ 11:17:
[...]
Oh shit ja dat had in gemist. Nadeel van die wireless kastjes is wel dat het batterijen vreet, zeker op lange ritten niet heel fijn (maar daar kun je weer een draadloze lader voor ophangen, maar daar zit ook weer een kabeltje aan etc etc)
Vind het verbruik zelf nog wel meevallen met CarPlay, maar misschien juist erg makkelijk voor de korte ritjes en voor de lange ritten dan gewoon inpluggen.Bob Popcorn schreef op dinsdag 27 december 2022 @ 11:17:
[...]
Oh shit ja dat had in gemist. Nadeel van die wireless kastjes is wel dat het batterijen vreet, zeker op lange ritten niet heel fijn (maar daar kun je weer een draadloze lader voor ophangen, maar daar zit ook weer een kabeltje aan etc etc)
It's All In The "Mix"
Misschien komt het wel doordat mijn audio veel beter klinkt over de line out dan over bluetooth, maar ik vind het echt nul moeite om hem in te pluggen.Mixpower schreef op dinsdag 27 december 2022 @ 12:14:
[...]
Vind het verbruik zelf nog wel meevallen met CarPlay, maar misschien juist erg makkelijk voor de korte ritjes en voor de lange ritten dan gewoon inpluggen.
Pagina: 1