Zit nu bij Eneco, variabel contract en best tevreden. Alleen bedroefd dat we sinds september maar 9 cent krijgen als terugleveren vergoeding. Aangezien wij minimaal 4000 kW over hebben na salderen heeft dit behoorlijk impact. Eerst was switchen niet interessant omdat alle nieuwe klanten een nog hoger tarief hadden, vooral voor gas, vergeleken met Eneco. Met prijsplafond is dat geen probleem meer.
Ik heb zelf al wat rondgekeken, maar de aanbiedingen die ik kan vinden hebben ook slechte teruglever vergoedingen.
Nu mijn vraag:
Naar welke maatschappij kan ik nu switchen en welke een goede of betere teruglever vergoeding geeft? Het risico dat ook deze tarieven later wellicht zakken neem ik voor lief, volgens mij vrij weinig te vrezen zolang we prijsplafond hebben.
Ik heb zelf al wat rondgekeken, maar de aanbiedingen die ik kan vinden hebben ook slechte teruglever vergoedingen.
Nu mijn vraag:
Naar welke maatschappij kan ik nu switchen en welke een goede of betere teruglever vergoeding geeft? Het risico dat ook deze tarieven later wellicht zakken neem ik voor lief, volgens mij vrij weinig te vrezen zolang we prijsplafond hebben.