I got a problem-solver and its name is revolver
wat bedoel je? wappen of html schrijven
Huh..?? Neuh...bedankt | Qui habet aures audiendi audiat
Ik denk dat ie bedoeld mobiel HTML pagina's opvragen.
Dus zeg maar wap, maar dan HTML ipv XML.
Dus zeg maar wap, maar dan HTML ipv XML.
Het beeldscherm heeft 4096 (12 bit) kleuren en dat bevalt me best, maar het is duidelijk geen TFT schermpje.
Bij de libertel verwijzen ze me naar de klantenservice en die verwijzen me naar de technische dienst en die zeggen dat Verkoop dat moet weten en bla bla bla
Ik bedoel dus dat je kan surfen in de ruimste zin van het woord. Het ding ondersteunt Java en dergelijke dus theoretisch moet het mogelijk zijn ...
Heb je eigenlijk behalve Libertel nog een aparte ISP nodig ?
Ergens waar je kan inbellen en die ook op die manier email odersteunt, want van 12Move krijg ik geen toegang tot de server !!!!!
Bij de libertel verwijzen ze me naar de klantenservice en die verwijzen me naar de technische dienst en die zeggen dat Verkoop dat moet weten en bla bla bla
Ik bedoel dus dat je kan surfen in de ruimste zin van het woord. Het ding ondersteunt Java en dergelijke dus theoretisch moet het mogelijk zijn ...
Heb je eigenlijk behalve Libertel nog een aparte ISP nodig ?
Ergens waar je kan inbellen en die ook op die manier email odersteunt, want van 12Move krijg ik geen toegang tot de server !!!!!
I got a problem-solver and its name is revolver
Ja hoor, met zo'n ding kan je internetten..
Stel een gewone provider in (met 9k6 inbel punten!),
en surfen maar....of internetten enz...
Stel een gewone provider in (met 9k6 inbel punten!),
en surfen maar....of internetten enz...
Website|Air 3s|Mini 4 Pro|Avata 2|Canon R6|Canon 5d2|8 fisheye|14f2.8|24f2.8|50f1.8|135f2|10-22|17-40|24-105|70-300|150-600
Vraag als je naar de klantenservice van Libertel belt (117) met je Libertel gsm, of je doorverbonden kan worden met de zg. Data / Fax groep. Zij kunnen dit soort zaken perfect uitleggen.
Je hebt btw wel een aparte ISP nodig. Dat kan Vizzavi zijn (Is voor een deel van Libertel), maar kan in principe elke ISP zijn die je maar wil.
Je hebt btw wel een aparte ISP nodig. Dat kan Vizzavi zijn (Is voor een deel van Libertel), maar kan in principe elke ISP zijn die je maar wil.
Pagina: 1