Op Google heb ik een review achtergelaten vanwege een negatieve ervaring die ik heb gehad met de garantie van een zonnepaneleninstallatie.
Als ik ingelogd ben zie ik 4 reviews onder mijn Google account met de bijbehorende review betreffende de zonnepanelen:
De review lijkt dus gepubliceerd te zijn.
Als ik echter uitgelogd ben zie ik 3 reviews onder mijn Google account:
De review betreffende zonnepanelen zien andere gebruikers ook niet.
Vraag
Hoe kan het dat het onder mijn account lijkt alsof de review gepubliceerd is, terwijl andere gebruikers niks zien. De review is 3 maanden geleden gemaakt.
Kan een installateur deze reviews verwijderen of onzichtbaar maken? Ik heb geen bericht van Google gehad over dat deze review niet voldoet.
Voor de volledigheid hieronder de volledige review:
*knip* Hier de volledige review integraal plaatsen helpt niet bij het oplossen van je probleem en is zeker ook niet de bedoeling, zoals in het beleid valt te lezen.
Als ik ingelogd ben zie ik 4 reviews onder mijn Google account met de bijbehorende review betreffende de zonnepanelen:
De review lijkt dus gepubliceerd te zijn.
Als ik echter uitgelogd ben zie ik 3 reviews onder mijn Google account:
De review betreffende zonnepanelen zien andere gebruikers ook niet.
Vraag
Hoe kan het dat het onder mijn account lijkt alsof de review gepubliceerd is, terwijl andere gebruikers niks zien. De review is 3 maanden geleden gemaakt.
Kan een installateur deze reviews verwijderen of onzichtbaar maken? Ik heb geen bericht van Google gehad over dat deze review niet voldoet.
Voor de volledigheid hieronder de volledige review:
*knip* Hier de volledige review integraal plaatsen helpt niet bij het oplossen van je probleem en is zeker ook niet de bedoeling, zoals in het beleid valt te lezen.
[Voor 37% gewijzigd door Yorinn op 26-12-2022 20:15]