Op donderdag 30 augustus 2001 20:15 schreef Lampje het volgende:
Liveware is nuttig. Die extra progjes niet. Daarom is het zo mooi van creative dat je met de installatie alles uit kan zetten. Dan worden alleen de drivers geïnstalleerd en eventueel de kaart geupdate.
(BTW: AudioHQ is wel handig, kan je makkelijk luidspreker instellingen en dat soort dingen in wijzigen.)
Na de installatie krijg je wel een icoontje in je systemtray, die kan je makkelijk weer uitzetten door in het menutje aan te geven dat het niet met windows moet laden
ja, maar ik heb een engelse liveware, en daar kan het niet mee. tenminste, ik denk dat het daaraan ligt? want op de cd die ik erbij heb staat een andere versie en daarmee kan ik het idd instellen
maar heb nu een engelse(zijn er eigenlijk wel andere talen, want anders ligt het ergens anders aan) liveware 3 en daarmee kan ik het niet instellen.
ook is het zo onder 98, kan ik het niet instellen. maar dezelfde liveware alleen dan voor 2k kan ik het wel instellen????????
meerdere mensen dit???, want ik wil dus wel liveware 3 hebben maar de rest dus niet als ik het goed heb begrepen?
vage zooi