Toon posts:

dutchtone

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Volgens mij is er een schaaf nodig in de dutchtone thread, http://www.tweakers.net/nieuws/18169 er staan nogal wat reacties vrij hoog, en de paar laatste vallen vooral in herhaling van wat een onzin het is en da mensen hun abo gaan opzeggen, das volgens mij off topic en dubbelpost galore.

ben er al doorheen gelopen, maar ik dnek dat er nog wel ff naar gekeken kan worden

Verwijderd

Ik heb de draad ook weer doorgespit en deel je mening, er stond nogal wat 'troep' tussen, inmiddels heb ik gereageerd dus ik kan er verder niet zoveel meer aan doen...

• KeX
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 25-08-2022

KeX

Links en rechts wat modpuntjes vanuit de mouw in het draadje geschud :)

Deze draad is overigens pas een paar uur oud. Wat mij betreft nog wat versjes voor echt schaafwerk. Even tegen de avond bekijken als de draad wat uitgekristallisseerd is. Nu kunnen de reacties nog alle kanten op.

• spook
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Ik blij dat ik een grote schaaf mee genomen had :)
eens kijken of de draait zich gaat vullen met "Kut dutchtone" en "ik neem een ander abbo".
Daar zal ik morgen weer eens na kijken.

(c) GO - Respect verdien je niet door een status die je hebt, maar door het gedrag wat je laat zien.
Life is a Joke!, but not all jokes are funny.

Verwijderd

Topicstarter
ben er ook weer een paar aan kwijt. Het is wel lastig dat je niet kunt zien welke reacties je al een keer gemod hebt, heb wel een redelijk geheugen, maar had er daarnet toch een paar die ik al gehad had.