Ik zoek een?
Minstens gelijk aan de Samsung S9
Wat is je budget?
Het laagste bedrag dat er is, ik schat rond de 300/350.
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Camera, Socials, MicroSD
Wat heb je zelf al gevonden?
Ik vind het heel lastig, de vergelijking tussen componenten vind ik lastig. Gezien de datering van mijn huidige phone en componenten.
Welke vragen heb je hier nog over?
Ik ben dus eigenlijk op zoek naar een telefoon die minstens net zo goed is als mijn Samsung Galaxy S9.
Dit qua snelheid, scherm en vooral camera.
Vereiste is toch wel microsd, waterdicht, dus niet alleen spatwater, NFC.
Wat mij niet bevalt aan mijn S9 is de frontcamera, die is oprecht troep.
Nu heb ik zo nu en dan weleens vergelijkingen gelegd tussen telefoons in het lagere segment, echter leek elke keer de processor trager te zijn dan in de S9 en de gpu ook.
Tevens de camera slechter.
Nu vind ik de camera nog wel het belangrijkste, maar liefst gewoon alles beter of minstens gelijk.
Het is eigenlijk een beetje muggenziften omdat ik niet meer doe dan chatten en socials en mooie plaatjes schieten wanneer ik een dagje weg ga of dergelijke.
Alleen zou het mij behoorlijk storen als ik een telefoon nieuw haal en deze werkelijk tragere componenten heeft dan mijn bijna 4 jaar oude Galaxy S9.
Voornaamste reden voor vernieuwing is dat zelfs met een nieuwe accu de schermtijd maar zon 5 uur is.
De 10 nm processor vind het volgens mij niet zo leuk met relatief nieuwe software.
Dit ook na reset en pogingen tot tweaks.
3000 ma is dan ook wel een beetje matig.
Nu kijk ik zelf naar de Galaxy A52s, A52 en Galaxy S21 FE.
Mijn vraag is, welke telefoon van een ander merk is eventueel geschikt voor een lagere prijs?
Minstens gelijk aan de Samsung S9
Wat is je budget?
Het laagste bedrag dat er is, ik schat rond de 300/350.
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Camera, Socials, MicroSD
Wat heb je zelf al gevonden?
Ik vind het heel lastig, de vergelijking tussen componenten vind ik lastig. Gezien de datering van mijn huidige phone en componenten.
Welke vragen heb je hier nog over?
Ik ben dus eigenlijk op zoek naar een telefoon die minstens net zo goed is als mijn Samsung Galaxy S9.
Dit qua snelheid, scherm en vooral camera.
Vereiste is toch wel microsd, waterdicht, dus niet alleen spatwater, NFC.
Wat mij niet bevalt aan mijn S9 is de frontcamera, die is oprecht troep.
Nu heb ik zo nu en dan weleens vergelijkingen gelegd tussen telefoons in het lagere segment, echter leek elke keer de processor trager te zijn dan in de S9 en de gpu ook.
Tevens de camera slechter.
Nu vind ik de camera nog wel het belangrijkste, maar liefst gewoon alles beter of minstens gelijk.
Het is eigenlijk een beetje muggenziften omdat ik niet meer doe dan chatten en socials en mooie plaatjes schieten wanneer ik een dagje weg ga of dergelijke.
Alleen zou het mij behoorlijk storen als ik een telefoon nieuw haal en deze werkelijk tragere componenten heeft dan mijn bijna 4 jaar oude Galaxy S9.
Voornaamste reden voor vernieuwing is dat zelfs met een nieuwe accu de schermtijd maar zon 5 uur is.
De 10 nm processor vind het volgens mij niet zo leuk met relatief nieuwe software.
Dit ook na reset en pogingen tot tweaks.
3000 ma is dan ook wel een beetje matig.
Nu kijk ik zelf naar de Galaxy A52s, A52 en Galaxy S21 FE.
Mijn vraag is, welke telefoon van een ander merk is eventueel geschikt voor een lagere prijs?