Toon posts:

[RC5-72] hitparade van week 52 Vorige deelOverzichtVolgende deelLaatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1
Acties:
Inhoudsopgave RC5-72 hitparades week 52
  • DPC RC5-72 hitparade van 25 december 2022 - geen stats!
  • DPC RC5-72 hitparade van 26 december 2022 - geen stats!
  • DPC RC5-72 hitparade van 27 december 2022 - geen stats!
  • DPC RC5-72 hitparade van 28 december 2022 - geen stats!
  • DPC RC5-72 hitparade van 29 december 2022 - geen stats!
  • DPC RC5-72 hitparade van 30 december 2022 - geen stats!
  • DPC RC5-72 hitparade van 31 december 2022 - geen stats!
TEAM gegenereerd met: Weektopic TEAM Generator

Al wat ik aanraak werk niet meer zoals het hoort. Damic houd niet van zijn verjaardag

Nieuwe week met waarschijnlijk geen stats. @KuuKe wat is het plan als er de volgende weken geen stats zijn?

Weet er iemand toevallig wat meer wat er echt gaande is?
https://twitter.com/dnetc...?cxt=HHwWgMCi0fPAwcksAAAA
We’re still working on figuring out all of the changes that need to be made. It looks like we’ve overflowed some database column limits. Again, this is only stats reporting—no data is being lost. Thanks for your patience! ]:8)

[Voor 49% gewijzigd door Damic op 26-12-2022 00:18]

Al wat ik aanraak werk niet meer zoals het hoort. Damic houd niet van zijn verjaardag

• KuuKe
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Tsja, m.i. heeft het geen zin om weektopics aan te maken die daarna gewoon leeg blijven. Kunnen we beter weer beginnen als er stats zijn.

Kuuke's Sterrenbeelden | 英俊的兔子

@KuuKe Cava :) Volgende week geen topic dan.

• msteggink
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 01:26

msteggink

2 tflops@home

Ai nog steeds niks, dit wordt een kalm uiteinde van 2022 }:O

Webstek

• KuuKe
  • Niet online
Communicatie is ook 0. Dan krijg je al snel de indruk dat er niks gebeurt en dat het ook niemand interesseert ...

@KuuKe @msteggink heeft er iemand twitter, dan kun je ze daar lastig vallen of via IRC. Dat ze een blog post maken ofzo.

• msteggink

msteggink

2 tflops@home

Ik heb wel twitter maar zou het helpen. :9

Webstek

Acties:
  • +1Henk 'm!

• msteggink

msteggink

2 tflops@home

Zo een wonder is gebeurd }:O :o

Webstek

Ik dacht al dat er iets vers in de pijplijn zat maar deze nacht om 2h was het nog een witte pagina of een pagina met oude stats en db errors.

@NightBird kun je het stats script eens laten lopen :> thx ;)

Ik zien dat Zero hun output wat heeft terug geschroefd, want ze staan nog altijd 4des

[Voor 40% gewijzigd door Damic op 01-01-2023 13:52]

• KuuKe
  • Niet online
Script van NighrBird loopt automagisch hoor

KuuKe schreef op zondag 1 januari 2023 @ 15:05:
Script van NighrBird loopt automagisch hoor
Ja maar dan moeten we wachten tot morgen en als hij die handmatig start dan hebben we die van vandaag ook :+ en zou ook kunnen dat hij het fetch script af heeft gezet.

Anyway we zullen wel zien :)

Edit: de stats lijken te werken O-) O-) O-) O-) O-) dus nieuw topic :D

[Voor 10% gewijzigd door Damic op 02-01-2023 01:37]

Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee