Al wat ik aanraak werk niet meer zoals het hoort. Damic houd niet van zijn verjaardag
Weet er iemand toevallig wat meer wat er echt gaande is?
https://twitter.com/dnetc...?cxt=HHwWgMCi0fPAwcksAAAA
We’re still working on figuring out all of the changes that need to be made. It looks like we’ve overflowed some database column limits. Again, this is only stats reporting—no data is being lost. Thanks for your patience! ]:8)
[ Voor 49% gewijzigd door Damic op 26-12-2022 00:18 ]
Al wat ik aanraak werk niet meer zoals het hoort. Damic houd niet van zijn verjaardag
Kuuke's Sterrenbeelden | 英俊的兔子
Ik dacht al dat er iets vers in de pijplijn zat maar deze nacht om 2h was het nog een witte pagina of een pagina met oude stats en db errors.
@NightBird kun je het stats script eens laten lopen
Ik zien dat Zero hun output wat heeft terug geschroefd, want ze staan nog altijd 4des
[ Voor 40% gewijzigd door Damic op 01-01-2023 13:52 ]
Ja maar dan moeten we wachten tot morgen en als hij die handmatig start dan hebben we die van vandaag ookKuuKe schreef op zondag 1 januari 2023 @ 15:05:
Script van NighrBird loopt automagisch hoor
Anyway we zullen wel zien
Edit: de stats lijken te werken

[ Voor 10% gewijzigd door Damic op 02-01-2023 01:37 ]