Hallo iedereen,
Ik heb een Proximus Bbox 3, die beneden in de berging staat.
Omdat mijn wifi boven op de slaapkamer niet echt sterk is, heb ik mij ook een TP Link Archer AR50 aangeschaft.
Maar alles aan elkaar hangen en doen werken schijnt echter niet zo evident....
Even de situatie schetsen:
Ik heb dus die fameuze Bbox3 van waaruit 2 LAN-kabels vertrekken: 1 naar de Tv in de living (aangesloten op de Proximus Tv-modem) en 1 naar de slaapkamer.
Deze die in de slaapkamer uitkomt, wil ik aansluiten op de Archer zodat ik daar HETZELFDE internetnetwerk met HETZELFDE paswoord kan gebruiken als beneden en tevens wil ik een ook een toestel (2e Tv-modem) aansluiten op 1 van zijn LAN-poorten.
Lijkt allemaal simpel, maar ik krijg mijn project totaal niet aan de praat! )))
Wat vergeet ik of wat doe ik verkeerd? Is de Archer de juiste aankoop geweest?
Alvast bedankt voor uw reacties.
Fijne Kerst,
Alex
Ik heb een Proximus Bbox 3, die beneden in de berging staat.
Omdat mijn wifi boven op de slaapkamer niet echt sterk is, heb ik mij ook een TP Link Archer AR50 aangeschaft.
Maar alles aan elkaar hangen en doen werken schijnt echter niet zo evident....

Even de situatie schetsen:
Ik heb dus die fameuze Bbox3 van waaruit 2 LAN-kabels vertrekken: 1 naar de Tv in de living (aangesloten op de Proximus Tv-modem) en 1 naar de slaapkamer.
Deze die in de slaapkamer uitkomt, wil ik aansluiten op de Archer zodat ik daar HETZELFDE internetnetwerk met HETZELFDE paswoord kan gebruiken als beneden en tevens wil ik een ook een toestel (2e Tv-modem) aansluiten op 1 van zijn LAN-poorten.
Lijkt allemaal simpel, maar ik krijg mijn project totaal niet aan de praat! )))
Wat vergeet ik of wat doe ik verkeerd? Is de Archer de juiste aankoop geweest?
Alvast bedankt voor uw reacties.
Fijne Kerst,
Alex