Hoi allemaal,
Mijn vriendin en ik hebben nu een bakstenen laptop waarop we spellen als Stardew Valley, GTA San Andreas en Anno 1404 op spelen. We willen graag een upgrade, zodat we ook nieuwe(re) indie games enz kunnen spelen. AAA, zoals GTA V o.i.d. hoeft echt niet.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Zie hierboven. Nieuwe(re) games kunnen spelen, maar de grootste titels is echt niet nodig.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Omdat we niet het nieuwste van het nieuwste hoeven hebben, we tweedehands zoeken en het maar voor af en toe is hebben we een budget van ong. 350 euro.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
We hebben al een monitor, toetsenbord en muis.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Geen idee! Vandaar deze post
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeur
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Nee
Ga je overklokken?
Zeker niet
Wat verwacht je van ons?[i]
Eigenlijk is het belangrijkste de CPU en videokaart waar we naar moeten kijken voor dit budget. We hebben beide geen idee wat het spul tegenwoordig waard is, en we willen niet worden afgezet
Ik heb een voorbeeld gevonden; is dit een goede optie?
https://www.marktplaats.n...udget-game-pc-i5-gtx-1060
Of deze?
v&a aangeboden: Silent Warrior Gaming Pc: I5-3570K, GTX 1650 super, 16gb Ram
Alvast bedankt!!
Mijn vriendin en ik hebben nu een bakstenen laptop waarop we spellen als Stardew Valley, GTA San Andreas en Anno 1404 op spelen. We willen graag een upgrade, zodat we ook nieuwe(re) indie games enz kunnen spelen. AAA, zoals GTA V o.i.d. hoeft echt niet.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Zie hierboven. Nieuwe(re) games kunnen spelen, maar de grootste titels is echt niet nodig.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Omdat we niet het nieuwste van het nieuwste hoeven hebben, we tweedehands zoeken en het maar voor af en toe is hebben we een budget van ong. 350 euro.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
We hebben al een monitor, toetsenbord en muis.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Geen idee! Vandaar deze post

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeur
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Nee
Ga je overklokken?
Zeker niet
Wat verwacht je van ons?[i]
Eigenlijk is het belangrijkste de CPU en videokaart waar we naar moeten kijken voor dit budget. We hebben beide geen idee wat het spul tegenwoordig waard is, en we willen niet worden afgezet

Ik heb een voorbeeld gevonden; is dit een goede optie?
https://www.marktplaats.n...udget-game-pc-i5-gtx-1060
Of deze?
v&a aangeboden: Silent Warrior Gaming Pc: I5-3570K, GTX 1650 super, 16gb Ram
Alvast bedankt!!