Beste tweakers leden,
Wij hebben CV-ketel van ATAG; een ATAG Q51C.
De servicemonteur had uitgelegd hoe ik in het installatie menu kon komen en de aanvoertemperatuur kon wijzigen (wilde hem van 50 naar 60 graden zetten). Dit heb ik (tevergeefs) geprobeerd, echter ben ik bang dat ik me de instructies niet goed heb herinnerd en nu 'vast' zit in het menu. Onze leverancier waarvan we de ketel huren (atagwarmte.nl) zegt ons hier niet op afstand mee te kunnen helpen maar op eigen kosten een installateur moet laten kijken.
Ik heb 2 video's geüpload. De eerste video lijkt me het belangrijkste; het menu waarin we blijven hangen. De tweede video is hoe de ketel opstart na uitgeschakeld te zijn. (de verlichting van het display functioneert niet helemaal goed)
Edit: Ik heb aan deze post 2 foto’s toegevoegd waarop het menu blijft hangen.
Video 1 YouTube: 25 december 2022
Video 2 uploaden niet gelukt, ook minder van belang
Hoe kan ik uit dit menu komen en de ketel weer 'normaal' zetten? Alvast bedankt:strip_exif()/f/image/feoz6U1be6JiNb3cLWkkjE0F.jpg?f=fotoalbum_large)
Wij hebben CV-ketel van ATAG; een ATAG Q51C.
De servicemonteur had uitgelegd hoe ik in het installatie menu kon komen en de aanvoertemperatuur kon wijzigen (wilde hem van 50 naar 60 graden zetten). Dit heb ik (tevergeefs) geprobeerd, echter ben ik bang dat ik me de instructies niet goed heb herinnerd en nu 'vast' zit in het menu. Onze leverancier waarvan we de ketel huren (atagwarmte.nl) zegt ons hier niet op afstand mee te kunnen helpen maar op eigen kosten een installateur moet laten kijken.
Ik heb 2 video's geüpload. De eerste video lijkt me het belangrijkste; het menu waarin we blijven hangen. De tweede video is hoe de ketel opstart na uitgeschakeld te zijn. (de verlichting van het display functioneert niet helemaal goed)
Edit: Ik heb aan deze post 2 foto’s toegevoegd waarop het menu blijft hangen.
Video 1 YouTube: 25 december 2022
Video 2 uploaden niet gelukt, ook minder van belang
Hoe kan ik uit dit menu komen en de ketel weer 'normaal' zetten? Alvast bedankt
:strip_exif()/f/image/feoz6U1be6JiNb3cLWkkjE0F.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/5nqODX0LeqUojjjAO58dF8f4.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 39% gewijzigd door sonson op 25-12-2022 19:42 ]