Toon posts:

HD stuk?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb in mijn 2e workstation een maxtor 15Gb zitten, met daarop winME. Alles liep goed, tot ik gister de ASUS Probe installeerde en daarna netmeeting. Hij liep vast, en na de reset-knop in geduwd te hebben bootte hij opnieuw. Hij kwam echter niet verder dan de bios...
Nog een maal op reset, en het windows-is-niet-goed-afgesloten-scherm kwam te voorschijn. Nix te veilige modus, normal starten. Hij deed nix meer.
Dan nog maar eens opnieuw booten. In de veilige modus hetzelfde verhaal. dood scherm en geen HD activiteit. Wéér opnieuw, nu echter met succes: hij ging in de veilige modus. Bij scandisk loopt hij na enkele seconden telkens weer vast, en verder komt hij niet...

ik hoor dan wel een tikje, kan het zijn dat ik mn HD beschadigt heb???

• KillerAce_NL
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Pak een bootflop en run de dos-scandisk eens...

• ProGo
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 30-04 17:04
Als niet meer help gewoon alle partitie's verwijderen, rebooten, terugzetten en dan formatteren.

Werkt dit niet, ben ik bang dat ie overleden is :'(

Verwijderd

Topicstarter
Okee, hij runt nu de DOS scandisk (van CD).
Hij heeft wel fouten gevonden en deze gerepareerd. nu zoekt hij op oppervlakte en cluster beschadiging geloof ik.
Hij tikte wel tijdens scandisk.... :(

Verwijderd

Topicstarter
De scandisk heeft dus de fouten gefixxed op de C: schijf maar windows boot nog steeds niet in beide modes... help! ik denk dat ik daar eenz 2k op ga gooien. maar het probleem is: de comp is voor mn pa enz, en deze vind het heel irritant dat deze elke keer opnieuw vastloopt (door mij) dus ik heb daar geen zin in en eigenlijk ook geen tijd voor... kutbak