Ik heb in mijn 2e workstation een maxtor 15Gb zitten, met daarop winME. Alles liep goed, tot ik gister de ASUS Probe installeerde en daarna netmeeting. Hij liep vast, en na de reset-knop in geduwd te hebben bootte hij opnieuw. Hij kwam echter niet verder dan de bios...
Nog een maal op reset, en het windows-is-niet-goed-afgesloten-scherm kwam te voorschijn. Nix te veilige modus, normal starten. Hij deed nix meer.
Dan nog maar eens opnieuw booten. In de veilige modus hetzelfde verhaal. dood scherm en geen HD activiteit. Wéér opnieuw, nu echter met succes: hij ging in de veilige modus. Bij scandisk loopt hij na enkele seconden telkens weer vast, en verder komt hij niet...
ik hoor dan wel een tikje, kan het zijn dat ik mn HD beschadigt heb???
Nog een maal op reset, en het windows-is-niet-goed-afgesloten-scherm kwam te voorschijn. Nix te veilige modus, normal starten. Hij deed nix meer.
Dan nog maar eens opnieuw booten. In de veilige modus hetzelfde verhaal. dood scherm en geen HD activiteit. Wéér opnieuw, nu echter met succes: hij ging in de veilige modus. Bij scandisk loopt hij na enkele seconden telkens weer vast, en verder komt hij niet...
ik hoor dan wel een tikje, kan het zijn dat ik mn HD beschadigt heb???