Toon posts:

waar staat adresboek Windows Live Mail in Windows 10?

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• jacques43
  • Registratie: December 2022
  • Laatst online: 28-12-2022
Mijn vraag

Mijn laptop met Windows 10 en Windows Live Mail is gecrasht.
Heb nu nieuwe laptop met Windows 10 en Outlook.
Heb harddisk uit oude laptop (die is nog goed) via tooltje op USB bereikbaar gamaakt.
Waar op die harddisk vind ik mijn adresboek?
En hoe kan ik die in mijn Outlook krijgen?

Alle reacties

• JukeboxBill
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 15:49
Even zoeken op internet en je hebt het antwoord.
Zal ergens in de (verborgen) folder C:\gebruikers\jouwnaam\etcetera staan.

Soms ben ik bijna gelukkig

• The_Doman
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 15:09
Het is niet ZO simpel weet ik uit ervaring.
Maar hier kan je wat verder mee:
SOLUTION: Case Studies: Recover/import Windows Live Mail Contacts to new computer

• jacques43
  • Registratie: December 2022
  • Laatst online: 28-12-2022
Dank voor de tip. Ik heb de contacten gevonden. het zijn '.contact'-files en '.group'-files dsie in een map contacten zitten van die nu losse HD
Maar als ik in mijn actuele C-schijf kopieer.ben ik er nog niet. Het zijn nog steeds Windows Live Mail bestanden. Hoe moet ik die omzetten naar Outlook-bestanden en waar moeten die dan komen te staan?
Ik lzie in Outlook geen importeer mogelijkheid.

• sn0w13
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 15:35
Als ik oude pc's tegen kom met live mail zet ik de bestanden altijd om naar outlook bestanden via het prog. stellar.
https://www.stellarinfo.c...0importable%20PST%20file.

• novajons
  • Registratie: Januari 2023
  • Laatst online: 09-01 13:45
Mac Windows Live Mail naar PST Converter-software om met één klik Windows Live Mail EML naar Outlook PST-bestanden te exporteren. Het biedt een verbeterde eenvoudig te gebruiken gebruikersvriendelijke interface om het proces snel te maken. Deze applicatie importeert EML uit Windows Live Mail, Outlook Express, Thunderbird, Windows Mail, Entourage, Mac Mail, enz. Deze applicatie ondersteunt de nieuwste en lagere versies van Mac OS en Windows OS. U kunt gratis proefversies downloaden voor ToolsCrunch Mac EML naar PST Converter-software.

[Voor 6% gewijzigd door novajons op 09-01-2023 13:45]

Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee