/f/image/efIQbmuUm879qda89NdWTdyN.png?f=fotoalbum_large)
Goede dag (of nacht),
Ik heb hier enige frustratie over hoe ik mijn nieuwe en snellere 1TB WD BLACK SN850X als hoofd C schijf kan gebruiken.
Er zat hiervoor een 500GB SAMSUNG 970 EVO PLUS SSD in, maar ik wilde deze upgraden naar een betere en snellere SSD.
Het inbouwen is gelukt en de PC laat de schijf zien, ik had hem aangemaakt onder de schijfletter G.
Heb toen een kloon aangemaakt en daarna de verkeerde schijf gedefragmenteerd, dus toen maar heel de PC naar fabrieksinstellingen gezet en een paar uur gewacht.
Nu had ik gehoopt dat na mijn verse installatie die nieuwe SSD als C schijf gebruikt zou worden maar ik geloof dat dit niet helemaal het geval is.
Voordat ik weer alle programma's en games ga installeren leek het me wijs om wat experts hier om advies te vragen. Hoe meer ik op zoek, des te meer ik in een web verwikkeld raak waar ik eigenlijk te weinig verstand van heb. Ik wil graag mijn games en zware programma's vanaf mijn nieuwe SSD laten runnen.
Hoe krijg ik dit voor elkaar en welke stappen kan ik nu het beste nemen? Mijn dank is groot!