ING App iOS 16.2 / iPhone 14 Pro Max: Bug Widget Saldo

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SalimRMAF
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 16-06 13:36

SalimRMAF

SpaceX - 4K

Topicstarter
Ik heb een vreemd probleem met mijn iPhone 14 Pro Max en de ING app.

Bij een nieuwe installatie van de ING-app, kan ik de widget "Saldo voor login" activeren via de opties, en deze werkt dan ook goed.

Zodra ik mijn zakelijke widget activeer, werken de widgets nog heel even (prive) maar daarna krijg ik binnen de widget een foutmelding te zien "Sorry, de widget werkt niet voor jouw account.".

Zowel iOS en de ING app zijn geupdate naar de laatste versie. Hebben meerdere mensen een probleem met deze combinatie? |:(

Gulfstream G650

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ZieMaar!
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 08:53

ZieMaar!

Moderator General Chat
Modbreak:Dit is niet goede subforum :). Ik overleg even over verplaatsing…Verplaatst naar iPhones, iPads en Apple Watch

[ Voor 30% gewijzigd door ZieMaar! op 25-12-2022 15:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SalimRMAF
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 16-06 13:36

SalimRMAF

SpaceX - 4K

Topicstarter
Thanks. ZieZo... ik merk dat online meer klachten rondgaan over de app:

https://www.appwereld.nl/...kieren/474495017/reviews/

Fijne app, maar mijn widget om snel mijn saldo te kunnen checken doet het niet meer op iOS. Heel irritant

Sinds enige tijd ben ik het saldo op m’n beginscherm (widget) steeds ‘spontaan’ kwijt met de mededeling; “Sorry, de widget werkt niet voor jouw account”. Bij de instellingen is optie om dit aan te zetten ook ineens verdwenen. De app verwijderen en opnieuw installeren, geeft voor een paar dagen de oplossing, echter daarna is het probleem spontaan weer terug. Het heeft altijd goed gewerkt. Kennelijk zit er iets niet goed in een van de laatste updates.

Gulfstream G650

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• skwurel
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 09-09-2024
Klopt, ING weet het. Zodra je een zakelijke rekening toevoegt werkt de widget niet meer. Ik heb contact met ze gehad en zou in Q1 2023 opgelost zijn. Heb beging mei gebeld (inmiddels Q2 2023)......blijkt nog niet opgelost te zijn en ze kunnen niet vertellen wanneer dit wel het gevals is.