Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta
misschien is dat ECS bordje iets voor jou? 189,-
http://www.ecsusa.com/K7S5A.cfm
http://www.ecsusa.com/K7S5A.cfm
Hmmz, ik weet dus echt niet welke ik moet kopen. Ik zelf zit te denken aan de processor. omdat ik dat meer merk denk ik, en is nog goedkoper ook...
Welke bordje kan ik dan het best kopen, als ik dat zou doen. Kheb hier een MSI 6380 DDR gezien, maar daar heb ik niet alte goede dingen over gehoord, is met de kt266 chipset van Via dus.....
Help me out..
Welke bordje kan ik dan het best kopen, als ik dat zou doen. Kheb hier een MSI 6380 DDR gezien, maar daar heb ik niet alte goede dingen over gehoord, is met de kt266 chipset van Via dus.....
Help me out..
van 1ghz naar 1.4ghz is neit zo een grooet verschil , in theorie wel , maar volgens mij merk je dr echt niks van
mijn tip
koop ddr
mijn tip
koop ddr
XP2600+ @ 2500mhz 1024mb Twinmos PC2700 @ CS2 WD1800JB Plextor 40x CDRW Ti 4600 ULTRA
Wat zijn eigenlijk een beetje leuke DDR bordjes these days?
En als ik er 1 koop komt er dan niet na 1 maand weer een betere versie net als bij Kt133a en gewoon?
En als ik er 1 koop komt er dan niet na 1 maand weer een betere versie net als bij Kt133a en gewoon?
Het maakt eigenlijk niet uit wat je bewuste geest doet, omdat je onderbewuste automatisch precies dat doet wat het moet doen
Heb al spijt dat ik geen Abit KG7 heb gekocht ipv een KT7A, dat bordje lijkt me erg
en het DDR geheugen was 2 weken later een stuk goedkoper, zit ik dan met mijn SDR
DE K7S5a komt erug goed uit de test als ddr bordje. heeft die nieuwe sys 735 chipset, en die is erug goed. GA hem zelf ook halen.
http://firingsquad.gamers.com/hardware/k7s5a/default.asp
http://firingsquad.gamers.com/hardware/k7s5a/default.asp
Hmmz, dat denk ik dus ook. Ik had ook heel happy de pro-2, en een week later was er de pro-2a.Op donderdag 30 augustus 2001 13:06 schreef DeathKnight het volgende:
Wat zijn eigenlijk een beetje leuke DDR bordjes these days?
Daar baalde ik dus ook van, en dat wil ik nu niet weer hebben...
Ja, maar zulke risico's heb je toch altijd in de pc wereld...
Owke goed, maar zijn er meer mensen die hier een mening over hebben, welke ik beter zou kunnen halen???
Ik stel voor dat je niks haalt.
DDR is maar een paar procent en een AMD1400 t.o.v. AMD1100 ook maar een paar procent.
JIJ BENT GEWOON HEBBERIG!!!!
Haha, bekend probleem.
DDR is maar een paar procent en een AMD1400 t.o.v. AMD1100 ook maar een paar procent.
Haha, bekend probleem.
Zin.
Mee eens. Waarom steeds wat nieuws in zo'n korte tijd ?? Dat MSI mobo van jouw is waarschijnlijk pas 1 jaar oud ?? (no-offense)Op donderdag 30 augustus 2001 14:20 schreef Redheinz het volgende:
Ik stel voor dat je niks haalt.
Haha, bekend probleem.
Kijk anders naar een andere vidkaart, grotere schijven, sneller netwerk, nieuwe printer, groter scherm...
Heb je echt geld over, dan is dual systeem ook wel leuk. Anders zou ik minstens de eerste nForce mobo's afwachten. Die geven nog een 70% performance boost (in geheugensnelheid) bovenop een AMD 760 DDR systeem.
Verschil tussen 1.0 en 1.4 is er nauwelijks.
Verschil tussen DDR en SDR is er nauwelijks.
Voor mijn 1.33@1.4 met DDR had ik dus een Celeron 300@450. Dat verschil merk je wel
Ryzen9 5900X; 16GB DDR4-3200 ; RTX-4080S ; 7TB SSD
Owke goed goed, ik heb nu gekozen voor een AMD Athlon 1,2 ghz, met een AXIA R Core, en die kan ik naar 1,6 gig krijgen volgens goede bronnen....
kijk dat ik binnen nu en 3 maanden een nieuw systeem ga halen is niet zo gekOp donderdag 30 augustus 2001 14:26 schreef GarBaGe het volgende:
[..]
Mee eens. Waarom steeds wat nieuws in zo'n korte tijd ?? Dat MSI mobo van jouw is waarschijnlijk pas 1 jaar oud ?? (no-offense)
Kijk anders naar een andere vidkaart, grotere schijven, sneller netwerk, nieuwe printer, groter scherm...
Heb je echt geld over, dan is dual systeem ook wel leuk. Anders zou ik minstens de eerste nForce mobo's afwachten. Die geven nog een 70% performance boost (in geheugensnelheid) bovenop een AMD 760 DDR systeem.
Verschil tussen 1.0 en 1.4 is er nauwelijks.
Verschil tussen DDR en SDR is er nauwelijks.
Voor mijn 1.33@1.4 met DDR had ik dus een Celeron 300@450. Dat verschil merk je wel
¯\_(ツ)_/¯
Owke kheb nu een Athlon 1.2 die op 1400 al lekker loopt.
Denk toch dat ie wel iets hoger kan..
Iemand ervaring met een AXIAR core????
There is no beast without cruelty, Friedrich Nietzsche
hey triple err damian err triple..
wie post er nou onder de verkeerde naam
-I am Jack's wasted life.
Op donderdag 30 augustus 2001 20:38 schreef Triple het volgende:
Owke kheb nu een Athlon 1.2 die op 1400 al lekker loopt.
Jah sorry, triple was weer eens ingelogd, mareh, dat bovenste heb ikke dus gepost....hey triple err damian err triple..
thought so yes 
ah well just try it @Home and see what it does hehe... na een tijdje 'inbranden' kan 'tie waarschijnlijk ook nog wel een stukje harder, sowieso 1400-1450 trekt'tie waarschijnlijk wel; zeker niet slecht
AXIA-R core met Y in serie nummer, de elite onder de AXIA's
ah well just try it @Home and see what it does hehe... na een tijdje 'inbranden' kan 'tie waarschijnlijk ook nog wel een stukje harder, sowieso 1400-1450 trekt'tie waarschijnlijk wel; zeker niet slecht
-I am Jack's wasted life.
Pagina: 1