GoT voor Behoud der Nederlandschen Taal [GvBdNT]
dus........
Verwijderd
En je draait uiteraard win2k toch!?
Met andere win-versies is het bekend dat ie (soms) niet hoger wil als 256mb
Verwijderd
Die 133 klopt...de aanduiding 266 slaat op de eigenschap van DDR.
Ondersteunt je moederbord wel 512 MB dimms per slot ? En zo ja welke geheugen configuratie word aanbevolen ? 16 x 8 ...64 x 4 etc....Dit moet je vervolgens checken met de Dimms die je hebt.
Ondersteunt je moederbord wel 512 MB dimms per slot ? En zo ja welke geheugen configuratie word aanbevolen ? 16 x 8 ...64 x 4 etc....Dit moet je vervolgens checken met de Dimms die je hebt.
Verwijderd
Dat je FSB op 133 staat klopt wel, intern is de frequentie echter verdubbelt: 2x133=266
Over dat DDR kan ik minder zeggen, probeer eens om ze om te wisselen of regel een andere module om te testen..
Doen ze het allebei los wel??
Over dat DDR kan ik minder zeggen, probeer eens om ze om te wisselen of regel een andere module om te testen..
Doen ze het allebei los wel??
Jazekers..Op donderdag 30 augustus 2001 12:22 schreef 5chaap2k het volgende:
En je draait uiteraard win2k toch!?
Controleer beide DIMMs apart... Er is er vast een kapot...
Ik ben geheel voldaan, dank u wel!
Dat is niet juist. De frequentie verdubbelt niet. Hij stuurt alleen in plaats van per periode 1 byte, 2 bytes, omdat hij op de flanken data verstuurt en ontvangt.Op donderdag 30 augustus 2001 12:24 schreef mbitnl het volgende:
Dat je FSB op 133 staat klopt wel, intern is de frequentie echter verdubbelt: 2x133=266
Ik ben geheel voldaan, dank u wel!
Verwijderd
Ingeval van 1 reepje van 512MB
-Kan je Mobo dit aan?
-Zit hij goed in het slot?
In geval van twee reepjes
-Idd apart van elkaar geprobeerd (als het 2 reepjes zijn)
-Zitten ze goed in de sloten
-Kan je Mobo dit aan?
-Zit hij goed in het slot?
In geval van twee reepjes
-Idd apart van elkaar geprobeerd (als het 2 reepjes zijn)
-Zitten ze goed in de sloten
offtopic:
Iig ff een memorytest doen, memtest86 is een goede, maakt een soort linuxbootflop en test heel grondig en redelijk snel
Iig ff een memorytest doen, memtest86 is een goede, maakt een soort linuxbootflop en test heel grondig en redelijk snel
Verwijderd
Of bedrijf heeft je verkeerde dimm gegeven 
gebeurt wel vaker..
heb het vaak genoeg in een shopsurvey gezien en het is me zelf ook welles met een bestelling bij gistron gebeurt dat ze em 128 ipv 256 opstuurden
gebeurt wel vaker..
heb het vaak genoeg in een shopsurvey gezien en het is me zelf ook welles met een bestelling bij gistron gebeurt dat ze em 128 ipv 256 opstuurden
Ja het stomme is hij heeft het gedaan...Op donderdag 30 augustus 2001 12:29 schreef Schaamhaarkapper het volgende:
Of bedrijf heeft je verkeerde dimm gegeven
gebeurt wel vaker..
mischien heb je hem (per ongeluk) opgeblazenOp donderdag 30 augustus 2001 13:13 schreef Yuri het volgende:
[..]
Ja het stomme is hij heeft het gedaan...
Verwijderd
Ehm... dan heb JIJ em kapot gemaakt!Op donderdag 30 augustus 2001 13:13 schreef Yuri het volgende:
[..]
Ja het stomme is hij heeft het gedaan...
wat heb je gedaan/veranderd met/aan je configuratie!?
helemaal niets hij kapte er gewoon mee...Op donderdag 30 augustus 2001 13:22 schreef 5chaap2k het volgende:
[..]
Ehm... dan heb JIJ em kapot gemaakt!
wat heb je gedaan/veranderd met/aan je configuratie!?
kan je hem niet opgeven waar je hem gekocht heb voor garantie??, of de reepje zelf kan ook garantie hebben, ff bij Samsung verhalen..
't is trouwens hyundai, al die koreaanse merken ook allemaal!Op donderdag 30 augustus 2001 14:07 schreef Kev0867 het volgende:
kan je hem niet opgeven waar je hem gekocht heb voor garantie??, of de reepje zelf kan ook garantie hebben, ff bij Samsung verhalen..
Pagina: 1