Toon posts:

Android Afintek TB096 gebruiksaanwijzing gezocht

Pagina: 1
Acties:

• casperb71
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 18-01 20:35
Van iemand kreeg ik de Android box die volledig op afspelen van een bepaald IP-adres staat.
Nu wil ik d3 boel resetten en kijken of ik wat programma’s daar op kan draaien.
Nu heb ik we wat ervaring met Kodi etc, maar ik zou niet weten hoe ik deze weer op een standaard nebu krijg. Zit geen reset op, dus zoek een handleiding.

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 19:15

br00ky

Moderator Harde Waren
Dit heeft vrij weinig met computerhardware te maken. Schopje naar TPM.

• casperb71
Dankjewel

• D vd V
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online

D vd V

Moderator Consumentenelektronica
Ik denk niet dat je echt een specifieke handleiding gaat vinden van Afintek. Het is volgens mij een fantasie-merk dat je van een Chinese webshop kunt kopen met elke naam er op die je maar wil. Een snelle zoekopdrachten leverde deze op: https://www.alibaba.com/p...724857.0.0.35722668X2Qtzf. Zo kun je er waarschijnlijk nog tientallen vinden.

• casperb71
Dank D vd V, voor de opmerking. De Afintek is wel gewoon te vinden en wordt ook verkocht, maar nergens vind je een stukje support, vandaar mijn vraag.

• Ruben279
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 01:00
Dat soort mediaplayers worden verkocht onder duizenden verschillende types en honderden merken, maar eigenlijk zit er heel weinig verschil tussen de modules.
Vaak zit het verschil in Android versie, RAM geheugen en opslagruimte.

Misschien kan je een handleiding vinden van een vergelijkbare mediabox? Omdat de hardware vaak erg op elkaar lijkt kan je die van een ander device wel gebruiken.

Maar als de box geflasht is, kan je niet zomaar terug naar de firmware waarmee de box ooit is geleverd.

Hier allemaal boxen die erg op elkaar lijken -> https://www.tvexpert.nl/android/android-tv-box.html

[Voor 9% gewijzigd door Ruben279 op 24-12-2022 19:28. Reden: Aanvulling]

📡 ADS-B / ADS-C / ACARS feeder 📻 Diamond X7000N / Uniden 125XLT / Uniden BCT15X 📸 Canon EOS R / Sigma 150-600

• casperb71
Ik ben inmiddels verder en heb je box kunnen resetten. Als ik in de hardware kijk dan zie ik alleen en AV-OUT. Ik zoek nog een manier om de audio erin te krijgen.
Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee