Sunri5e schreef op zaterdag 24 december 2022 @ 10:53:
Ik heb een eigen bedrijf op een andere locatie dan mijn woonadres. Echter staat mijn zakelijke auto vaak thuis. Deze auto wil ik graag thuis voor de veilheid achter een poort kunnen parkeren. Nu vraag ik mij af of ik deze toegangspoort op het bedrijf kan laten zetten?
Ik weet dat ik deze vraag het beste bij de boekhouder kan leggen maar dus is er na de jaarwisseling pas weer.
Je kan de poort best op je bedrijf laten zetten, maar dan heb je er thuis niks aan
Maar zonder grappen,
Het "probleem" is vooral dat de poort niet enkel voor het beveiligen van het voertuig dient, maar voor het afschermen van een stuk prive grond, waar toevallig jou zakelijkeauto wel eens staat.
Ik weet niet of je het nu over eens bedrijfsbus hebt vol met gereedschap, of een personenauto die alleen zakelijk is omdat je hem op het bedrijf hebt gekocht/geleased.
En wat je er aan wilt beveiligen.
Een extra alarm/startonderbreker of extra sloten op het voertuig zou je dan weer wel als autokosten kunnen beschouwen.
Ben je bang voor diefstal uit het voertuig, is het beste advies toch echt dat je beter kunt zorgen dat er zo min mogelijk is om weg te halen, hoewel ik begrijp dat dat met een bedrijfswagen vol gereedschap niet te doen is.
Of de auto op de zaak veilig wegzetten en met het fietsje naar huis.
Je vraag klinkt mij nu dus eigenlijk meer als "ik wil thuis een nieuwe poort, kan ik een excuus verzinnen om hem zakelijk aan te kopen?"

ATI X300 std @ 324/195 stable @ 432/283 @ 13202 3dmarks http://service.futuremark.com/compare?2k1=8575346