Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Ik zoek een?
Vul hier in welk component/onderdeel je zoekt. Vertel ook waarom je dat onderdeel wil hebben. Wat wil je ermee bereiken?
Het systeem was eigenlijk bedoeld, voor in de woonkamer. Netflix, browsen, simpele games.
Helaas zit de bank soms toch lekker en kreeg ik o.a the witcher3 vanaf de bank niet gedraaid, maar diablo2 resurrected wel?, meer cpu reliant neem ik aan?.
Ik ga ervanuit dat het aan de videokaart ligt alhoewel ik YouTube films had bekeken dat the witcher 3 zou moeten draaien, vandaar mijn 4600g keuze. Ik dacht, prima budget en een keer op low settings, no problem, maar t draaid helemaal niet = nu een problem...lol.
Bij deze ; ik ben opzoek naar een videokaart.
Wat is je budget?
Hoeveel wil je ongeveer uitgeven? Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn.
Budget liefst tot 300β¬, mocht t waard zijn te overschrijden dan kan ik t overwegen, voor dit systeem tot max 500β¬
Zou graag een beste low beste mid en high willen krijgen om te vergelijken, mocht het niet veel gevraagd zijn.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Wil je een specifiek merk of type? Of sta je open voor alternatieven? Vertel het ons.
Merk voor mij niet van belang.
Momenteel had ik deze kaarten op t oog, maar kom er gewoon niet uit om te beslissen.
Dit wel op een budget van β¬200 max
1=XFX Speedster SWFT105 Radeon RX 6400
2=Sapphire Pulse AMD Radeon RX 6400
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen.
Waarom het mij moeilijk maak.
1)Het betreft een SST ML06 case, dus er zijn lxbxh beperkingen.
2)Als ik bijvoorbeeld beste 1 slot gpu google, krijg ik nog steeds 2slots gpu vertoond.
Mijn systeem:
Asrock B550M-ITX/ac moederbord.
AMD ryzen 5 4600g cpu
Noctua l9x65 cpu koeler met 2x80mm noctua fans vanaf de zijkant.
M.2 samsung 1tb 980 pro
En corsair vengeance lpx 8x2gb 3200 werkgeheugen.
Corsair SF600 Platinum 600W PSU PC voeding.
Alvast bedankt,
Mvg,
Daan.
Ik zoek een?
Vul hier in welk component/onderdeel je zoekt. Vertel ook waarom je dat onderdeel wil hebben. Wat wil je ermee bereiken?
Het systeem was eigenlijk bedoeld, voor in de woonkamer. Netflix, browsen, simpele games.
Helaas zit de bank soms toch lekker en kreeg ik o.a the witcher3 vanaf de bank niet gedraaid, maar diablo2 resurrected wel?, meer cpu reliant neem ik aan?.
Ik ga ervanuit dat het aan de videokaart ligt alhoewel ik YouTube films had bekeken dat the witcher 3 zou moeten draaien, vandaar mijn 4600g keuze. Ik dacht, prima budget en een keer op low settings, no problem, maar t draaid helemaal niet = nu een problem...lol.
Bij deze ; ik ben opzoek naar een videokaart.
Wat is je budget?
Hoeveel wil je ongeveer uitgeven? Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn.
Budget liefst tot 300β¬, mocht t waard zijn te overschrijden dan kan ik t overwegen, voor dit systeem tot max 500β¬
Zou graag een beste low beste mid en high willen krijgen om te vergelijken, mocht het niet veel gevraagd zijn.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Wil je een specifiek merk of type? Of sta je open voor alternatieven? Vertel het ons.
Merk voor mij niet van belang.
Momenteel had ik deze kaarten op t oog, maar kom er gewoon niet uit om te beslissen.
Dit wel op een budget van β¬200 max
1=XFX Speedster SWFT105 Radeon RX 6400
2=Sapphire Pulse AMD Radeon RX 6400
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen.
Waarom het mij moeilijk maak.
1)Het betreft een SST ML06 case, dus er zijn lxbxh beperkingen.
2)Als ik bijvoorbeeld beste 1 slot gpu google, krijg ik nog steeds 2slots gpu vertoond.
Mijn systeem:
Asrock B550M-ITX/ac moederbord.
AMD ryzen 5 4600g cpu
Noctua l9x65 cpu koeler met 2x80mm noctua fans vanaf de zijkant.
M.2 samsung 1tb 980 pro
En corsair vengeance lpx 8x2gb 3200 werkgeheugen.
Corsair SF600 Platinum 600W PSU PC voeding.
Alvast bedankt,
Mvg,
Daan.