Ik heb net mijn RX580 weggedaan en een 6700XT gekocht. Echt fantastisch, speel al mijn racegames op ultrawide 1440 met minimaal 120 tot over de 165FPS.
Wat me alleen aan die GPU opvalt is dat de temperatuur schommelt in idle en licht kantoorwerk tussen de 50 en 60 graden. En de fans draaien dus ook regelmatig rond de 800Rpm. Gelukkig hoor ik ze dan nog niet. Maar die RX580 was altijd rond de 40/43 graden en de fans stonden altijd uit. Terwijl ie wel meer stroom gebruikt.
Is dit normaal gedrag voor een 6700XT of kan ik nog ergens naar kijken/checken?
EDit:
Heb net wat geraced met ASC en uitdraai gemaakt. Dat ziet er volgens mij wel weer goed uit. Weet alleen niet wat hotspot is, die is wel hoog met bijna 99.
Wat me alleen aan die GPU opvalt is dat de temperatuur schommelt in idle en licht kantoorwerk tussen de 50 en 60 graden. En de fans draaien dus ook regelmatig rond de 800Rpm. Gelukkig hoor ik ze dan nog niet. Maar die RX580 was altijd rond de 40/43 graden en de fans stonden altijd uit. Terwijl ie wel meer stroom gebruikt.
Is dit normaal gedrag voor een 6700XT of kan ik nog ergens naar kijken/checken?
EDit:
Heb net wat geraced met ASC en uitdraai gemaakt. Dat ziet er volgens mij wel weer goed uit. Weet alleen niet wat hotspot is, die is wel hoog met bijna 99.
:strip_exif()/f/image/AlgvDEMGLeEkhKpAw91ezHzX.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 33% gewijzigd door MrMarcie op 24-12-2022 20:25 . Reden: foto toegevoegd ]
For sale | "Goodbyes are only for those who love with their eyes. Because for those who love with heart and soul there is no such thing as separation" Rumi