Toon posts:

GPU upgrade advies nodig

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• hfrico
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 27-01 23:00
Hallo!

Ik ben al een tijdje op zoek naar een GPU upgrade maar zie door het bomen het bos niet meer.

Dit is mijn huidige setup:

AMD Ryzen 7 3700x
ASRock B450 Steel Legend
16GB Corsair Vengeance
Gigabyte GTX 1650 Super WindForce2 OC
1TB Samsung M.2
Corsair 750w RGB White
Fractal Pop Air XL White Mesh
Cooler Master vertical GPU holder + Fractal PCI-e Riser

Ik merk dat mijn trouwe 1650 super wel echt moeite heb met games op high settings wat logische is.

Meeste games wat ik speel:

MW2/Warzone
Rust
WoW
D4 ( wanneer release is )

Mijn budget is toch wel een beetje strak € 350/400 Max.

Ik zoek ook geen hele dikke FPS boost van 150+ maar wel een stuk beter dan wat ik nu heb.

Heb zelf ook even gekeken wat reëel is en kwam op deze 3 kaarten uit:

#CategoryProductPrijsSubtotaal
1VideokaartenGigabyte Radeon RX 6600 Eagle 8G€ 362,18€ 362,18
1VideokaartenGigabyte Radeon RX 6650 XT Eagle 8G€ 321,-€ 321,-
1VideokaartenInno3D GeForce RTX 3060 TWIN X2 OC LHR€ 394,90€ 394,90
Totaal€ 1.078,08

Ik zoek ook een grotere kaart om mijn kast een beetje te vullen qua ruimte Pop air XL + Vertical GPU houder dus mag zeker een grotere kaart zijn met 3 fans bijvoorbeeld.

RGB is ook zeker welkom.

Alle reacties

• hfrico

Zo ziet het er nu uit dus ruimte zat :)

• Bad Brains
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 16:02
Tweedehands markt is erg aantrekkelijk nu, RGB maakt je GPU super snel (nee toch niet)
Kijk is naar een 6800 of een 3070 (non ti)

The love that lasts the longest, is the love that is never returned. If you can play, it doesn't matter what guitar you play. If you can't play, it doesn't matter what guitar you play.

• hfrico
Bad Brains schreef op vrijdag 23 december 2022 @ 22:30:
Tweedehands markt is erg aantrekkelijk nu, RGB maakt je GPU super snel (nee toch niet)
Kijk is naar een 6800 of een 3070 (non ti)
Ik hoef geen discussie over RGB geef alleen aan dat het welkom is.

Zelf vind ik RGB op een grotere kaart aantrekkelijk eruit zien.

• Bad Brains
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 16:02
Nou als dat alles is wat je uit mijn post mee hebt gekregen.
Dan, succes.

The love that lasts the longest, is the love that is never returned. If you can play, it doesn't matter what guitar you play. If you can't play, it doesn't matter what guitar you play.

• hfrico
Bad Brains schreef op vrijdag 23 december 2022 @ 22:34:
Nou als dat alles is wat je uit mijn post mee hebt gekregen.
Dan, succes.
Zeker niet :)

Meeste 6800's zijn zelfs tweedehands € 500+ en 3070 non ti's ook .

Denk dat ik net mazzel moet hebben qua listings.

• hfrico
#CategoryProductPrijsSubtotaal
1VideokaartenASRock Radeon RX 6600 XT Challenger Pro 8GB OC€ 0,-€ 0,-
Totaal€ 0,-

Kan deze ook voor € 270 overnemen.

• Thomg
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 20:43

Thomg

Aww yiss

Meh, je kan de 6650XT voor iets meer krijgen. De premium koeler is wasted op een kaart met een TDP zo laag.

• hfrico
dus beste bang for buck is dus de 6650xt

[Voor 13% gewijzigd door hfrico op 24-12-2022 16:54]

Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee