Toon posts:

2dehandse bedrijfswagen elektrisch of toch nog brandstof?

Pagina: 1
Acties:

• hjvg
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 23-01 17:15
Hallo allemaal,

Gisteren besloot mijn volkswagen caddy sdi dat hij geen zin meer heeft en reparatie zou heel prijzig worden. Dus besloten om opzoek te gaan naar een andere auto.

Maar wat voor auto ik wil graag een zelfde model weer dat is nog niet zo heel moeilijk maar dan.

Ga je nu nog een andere diesel of benzine auto aanschaffen of elektrisch?
Deze vraag is voor mij best lastig. Ik rij meestal kleine stukjes in de omgeving en de motor word dan ook regelmatig niet echt warm voor ik er ben maar ja ben hem toch echt nodig om de spullen te vervoeren afgelopen jaar ongeveer 3000km gereden.

Maar nu zit ik dus een beetje met de vraag wat is slim om te doen en zou hier graag ook meningen van anderen over horen brandstof of elektrisch ?

zelf neig ik een beetje naar elektrisch maar ik twijvel dus vandaar deze post.
(op dit moment heb ik nog geen zonnepanelen het lag in de planning dit begin volgend jaar te laten leggen maar zal door aanschaf auto wel wat uitgesteld worden)

2 modellen waar ik op moment een beetje naar kijk zijn

Renault Kangoo Z.E. Maxi

Citroen Berlingo Full Electric Club

De afstand die beide auto`s kunnen afleggen is niet top dat heb ik al wel uit gevonden maar afgelopen jaar is de langste rit die ik gedaan heb 40 km en 40km terug en de meeste ritten (heen of terug) blijven zelfs onder de 10km

een laadpaal is hier nog niet/heb ik nog niet maar als ik goed gelezen heb kun je ook kiezen om gewoon vanuit de 220 stopcontact te laden (wanneer ik dan weer geld beschikbaar is kan ik altijd nog een laadpaal laten plaatsen natuurlijk)

en auto op brandstof is natuurlijk ook een optie maar ook branstof auto`s nog een beetje netjes en waar ik weer een tijd voor uit mee kan ben je ook behoorlijk wat geld kwijt. al weet natuurlijk ook niemand echt hoe lang een elektrisch auto precies mee gaat natuurlijk

dus ik zou graag jullie mening horen wat te doen

FS19 server info http://des-clan.nl

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee