Ik heb vanuit mijn woningbouw een standaard intercom unit van Urmet, model Arco. Nou zit er in het systeem een bug waardoor als je 2-3x snel achter elkaar op een willekeurige bel drukt, die van mij alsnog af gaat. Daarbij heb ik ook last van nachtelijk belletje trekken door zuiplappen die uit de cafés komen. Het geluid helemaal uitzetten zorgt nog steeds niet voor rust, want het scherm springt dus nog steeds aan. Ik heb hierover contact gehad met mijn woningbouw maar de monteurs konden niks vinden in het systeem en willen er ook verder niks aan doen. ''Hang er maar iets voor'' krijg ik als antwoord.
Ik heb de intercom unit van de muur gehaald en word gepresenteerd met het volgende:
Ik ben zelf niet zo thuis in datakabels maar ik vroeg mij dus af of ik vóór L1 een schakelaar kon maken zodat ik alleen mijn intercom helemaal kan uit of aanzetten. Als ik geen bezorgers of bezoek verwacht hoeft dat ding ook niet aan te staan.
Ik heb de intercom unit van de muur gehaald en word gepresenteerd met het volgende:
Ik ben zelf niet zo thuis in datakabels maar ik vroeg mij dus af of ik vóór L1 een schakelaar kon maken zodat ik alleen mijn intercom helemaal kan uit of aanzetten. Als ik geen bezorgers of bezoek verwacht hoeft dat ding ook niet aan te staan.
~ Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat ~