Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BMN84
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 27-12-2023
Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.

Ik zoek een videokaart bij deze PC. ?
Om mijn PC een beetje te upgraden ben ik op zoek naar een videokaart die in deze past /

Wat is je budget?
Bij voorkeur een kaart met 4GB geheugen. En niet al te duur.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Het merk maakt mij niet uit zolang ie maar compatible is;-)

Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Ik wil hem gebruiken om basic spelletjes te spelen

Beste antwoord (via BMN84 op 27-12-2022 10:04)

• Uszka
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 18:22
Ah, zo'n fijna OEM bak die aan alle kanten de ATX standaard ontloopt.

De voeding zal geen PCI-e connector hebben verwacht ik. Zo te zien passen er wel full heigth videokaarten in maar veel breder dan het bracket mogen ze niet zijn. Een GTX 1650 D6 zonder PCI-e connector is dan het snelst mogelijk. RX 6400 kan ook maar presteert beroerd op PCI-e3.0 en is dan minder goed dan een 1650. uitvoering: MSI Geforce GTX 1650 D6 Aero ITX OC is een optie. Wel zelluf ff opmeten welke restricties de behuizing oplegt aan de videokaart wat betreft de lengte maar ik verwacht bij deze korte videokaart geen problemen.

[ Voor 10% gewijzigd door Uszka op 23-12-2022 16:59 ]

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• martyw
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 18:52
Er zit een voeding in met een vermogen van 260 Watt , en een PCIE 3.0x16 slot volgens de specs van de fabrikant. Zoek een videokaart uit die niet meer dan 150 Watt verbruikt in deze Pricewatch link. De best presterende optie is een RX6600. Zet er wel achterin een uitlaat ventilator in, op het plaatje kan ik de diameter niet zien - maar als dit 80mm is dan is de Arctic F8 Zwart, 80mm prima
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/jCwudjDoJv0ezwvVNxp4Q9x2cbc=/fit-in/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/i/2004767870.jpeg

[ Voor 50% gewijzigd door martyw op 23-12-2022 15:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freaky35
  • Registratie: September 2012
  • Nu online
Het is ook nu,wat past er uberhaubt in en wat werkt er met dat moederbord.

Heb je een foto van de binnenkant van de case?

Plus tre zien is dat ze een apart formaat voeding gebruiken,het rooster er van heeft ook een totaal andere vorm als normaal.

Als je wat wilt.
Dan zou ik persoonlijk denken aan een compleet andere pc,laptop.

Maar draait de onboard die games niet en welke games gaat het om?

[ Voor 53% gewijzigd door freaky35 op 23-12-2022 15:38 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• martyw
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 18:52
Goed punt @freaky35 , meet inderdaad ook de maximale lengte en breedte die beschikbaar is - zo diep is die kast niet, bijv. een Gigabyte GeForce RTX 3050 GAMING OC 8G is zeker te lang want bijna net zo lang als de kast diep is....

[ Voor 54% gewijzigd door martyw op 23-12-2022 15:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Deze PC? Low profile kaartje zou sowieso wel kunnen lukken, toch.

Testing, one, two ...

Acties:
  • Beste antwoord
  • +2 Henk 'm!

• Uszka
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 18:22
Ah, zo'n fijna OEM bak die aan alle kanten de ATX standaard ontloopt.

De voeding zal geen PCI-e connector hebben verwacht ik. Zo te zien passen er wel full heigth videokaarten in maar veel breder dan het bracket mogen ze niet zijn. Een GTX 1650 D6 zonder PCI-e connector is dan het snelst mogelijk. RX 6400 kan ook maar presteert beroerd op PCI-e3.0 en is dan minder goed dan een 1650. uitvoering: MSI Geforce GTX 1650 D6 Aero ITX OC is een optie. Wel zelluf ff opmeten welke restricties de behuizing oplegt aan de videokaart wat betreft de lengte maar ik verwacht bij deze korte videokaart geen problemen.

[ Voor 10% gewijzigd door Uszka op 23-12-2022 16:59 ]

Pagina: 1