Hallo,
Vroeger toen ik jong was best wel een game fase gehad.
Daarna tijd minder, kleine kinderen en zo, weinig tijd
Afgelopen jaren het weer een beetje op aan het pakken op een MSI laptop met 1660 TI.
Afgelopen tijd wat gespaard en het is tijd voor een upgrade naar een desktop.
Echter heb ik heb een beetje keuze stress m.b.t. video kaart, en daarom dit topic.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil graag een systeem bouwen waar ik de komende 4-5 jaar mee vooruit kan om games via gamepass te spelen op zo hoog mogelijke settings op mijn 4k monitor.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Mijn budget ligt rond de 2k, liefst net eronder maar net erboven mag ook als het het echt waard is. Echte max ligt toch wel bij een 2.2k.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Enkel mijn 4k monitor, toetsenbord en muis die ik nu met laptop gebruik.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Standaard componenten voor een compleet systeem.
Ik hoef geen dubbele video kaart, waterkoeling of iets anders speciaals.
Gewoon normaal systeem, geen fratsen.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Heb nu een MSI laptop waar ik erg tevreden over ben. Vroeger ook wel veel Asus componenten gehad.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
ATX formaat
RGB liever niet dan wel.
Ga je overklokken?
Ik ben niet van plan over te klokken
Wat verwacht je van ons?
Ik heb eigenlijk 3 vragen voor de experts hier:
• Wat is jullie expert mening over het tot nu toe samengestelde systeem hieronder?
• Welke video kaart zouden jullie aanraden a.d.h.v. bovengenoemde zaken en het tot nu toe samengestelde systeem? En waarom?
• Ik snap dat niemand een glazen bol heeft, maar nu aankoop doen of nog even wachten om te kijken of een 7900 XT of eventueel 4070 TI in range van mijn budget gaat komen?
Keuzes keuzes keuzes...
Vroeger toen ik jong was best wel een game fase gehad.
Daarna tijd minder, kleine kinderen en zo, weinig tijd
Afgelopen jaren het weer een beetje op aan het pakken op een MSI laptop met 1660 TI.
Afgelopen tijd wat gespaard en het is tijd voor een upgrade naar een desktop.
Echter heb ik heb een beetje keuze stress m.b.t. video kaart, en daarom dit topic.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil graag een systeem bouwen waar ik de komende 4-5 jaar mee vooruit kan om games via gamepass te spelen op zo hoog mogelijke settings op mijn 4k monitor.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Mijn budget ligt rond de 2k, liefst net eronder maar net erboven mag ook als het het echt waard is. Echte max ligt toch wel bij een 2.2k.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Enkel mijn 4k monitor, toetsenbord en muis die ik nu met laptop gebruik.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Standaard componenten voor een compleet systeem.
Ik hoef geen dubbele video kaart, waterkoeling of iets anders speciaals.
Gewoon normaal systeem, geen fratsen.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Heb nu een MSI laptop waar ik erg tevreden over ben. Vroeger ook wel veel Asus componenten gehad.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
ATX formaat
RGB liever niet dan wel.
Ga je overklokken?
Ik ben niet van plan over te klokken
Wat verwacht je van ons?
Ik heb eigenlijk 3 vragen voor de experts hier:
• Wat is jullie expert mening over het tot nu toe samengestelde systeem hieronder?
• Welke video kaart zouden jullie aanraden a.d.h.v. bovengenoemde zaken en het tot nu toe samengestelde systeem? En waarom?
• Ik snap dat niemand een glazen bol heeft, maar nu aankoop doen of nog even wachten om te kijken of een 7900 XT of eventueel 4070 TI in range van mijn budget gaat komen?
Keuzes keuzes keuzes...
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Processors | Intel Core i5-13600KF Boxed | € 299,- | € 299,- |
1 | Moederborden | MSI Pro Z790-P WIFI DDR4 | € 269,- | € 269,- |
1 | Interne harde schijven | Seagate Barracuda, 1TB | € 38,90 | € 38,90 |
1 | Behuizingen | Fractal Design Focus 2 Black TG Clear Tint | € 64,90 | € 64,90 |
1 | Besturingssystemen | Microsoft Windows 10 Home EN 64bit OEM DSP OEI | € 109,95 | € 109,95 |
1 | Processorkoeling | be quiet! Shadow Rock 3 Zwart | € 49,90 | € 49,90 |
1 | Geheugen intern | Corsair Vengeance LPX CMK32GX4M2D3600C18 | € 104,89 | € 104,89 |
1 | Voedingen | be quiet! Straight Power 11 750W | € 127,20 | € 127,20 |
1 | Solid state drives | Samsung 980 Pro (zonder heatsink) 1TB | € 119,90 | € 119,90 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.183,64 |