Hoi video experts,
Ik loop al een tijdje tegen het probleem aan dat de kwaliteit, hoe goed ook de telefoon is, tegenvalt van mijn OnePlus 10 Pro om daarmee mijn YouTube video's te maken
ik maak unboxing video's over Magic the Gathering producten zie hier:
YouTube: 💥💥BROTHERS WAR SET BOX | SO FRIGGIN GOOD! 💥💥
Maar ik merk dat voordat ik al ga editen en ik de video op mijn scherm bekijk van mijn PC, het wat korrelig is.
nu werkt natuurlijk de encoding van YouTube ook niet echt mee, maar als de kwaliteit al wat minder is, dan wordt de rest ook minder.
Ik zou graag op 4K 60 fps willen gaan opnemen.
Wie weet er voor rond de 300,= een goede camera voor vooral dit soort filmpjes als hierboven genoemd?
het mag ook minder zijn, maar niet veel duurder aub
Ik loop al een tijdje tegen het probleem aan dat de kwaliteit, hoe goed ook de telefoon is, tegenvalt van mijn OnePlus 10 Pro om daarmee mijn YouTube video's te maken
ik maak unboxing video's over Magic the Gathering producten zie hier:
YouTube: 💥💥BROTHERS WAR SET BOX | SO FRIGGIN GOOD! 💥💥
Maar ik merk dat voordat ik al ga editen en ik de video op mijn scherm bekijk van mijn PC, het wat korrelig is.
nu werkt natuurlijk de encoding van YouTube ook niet echt mee, maar als de kwaliteit al wat minder is, dan wordt de rest ook minder.
Ik zou graag op 4K 60 fps willen gaan opnemen.
Wie weet er voor rond de 300,= een goede camera voor vooral dit soort filmpjes als hierboven genoemd?
het mag ook minder zijn, maar niet veel duurder aub

I don't mind that you tried to kill me, but protecting myeself against your kind gets expensive....and I'm on a budget