Toon posts:

PoE switch Unifi AP AC PRO en Reolink camera

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• AceKing
  • Registratie: December 2022
  • Laatst online: 27-01 18:14
Hi,

Omdat ik twee verschillende apparaten heb gekocht kom ik er niet uit qua compatibiliteit om deze twee aan te sluiten op de juiste PoE switch. Hopelijk kunnen jullie hierbij helpen ?!

Ik heb aangeschaft:
1x reolink RLC 811a
- deze zou volgens de specs IEEE 802.3 af, 48V active nodig hebben.

2x Unifi AP AC PRO
- deze zou PoE 802.3 af eb PoE+ 802.3AF nodig hebben.

Qua protocol kom ik er wel uit, maar met de stroo watt/volt niet.

In principe heb ik aan 4 PoE poorten voldoende icm 4 niet-poe. Dus in totaal 8.

Alvast bedankt!

Alle reacties

• nelizmastr
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21:45

nelizmastr

Goed wies kapot

Actieve PoE is normaal, de switch onderhandelt met het apparaat over het voltage.
Beide apparaten zijn 802.3af compliant dus kunnen ze hetzelfde truukje m.b.t. de switch.

Met bijv, een TP Link SG108PE ben je er al. Zou prima moeten voldoen.

I reject your reality and substitute my own

• jvanhambelgium
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 03-02 19:46
nelizmastr schreef op donderdag 22 december 2022 @ 22:01:
Met bijv, een TP Link SG108PE ben je er al. Zou prima moeten voldoen.
Yep gebruik ik hier ook en hier hangen enkele Unifi AP-AC-Pro's aan zonder probleem.

• nelizmastr
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21:45

nelizmastr

Goed wies kapot

jvanhambelgium schreef op vrijdag 23 december 2022 @ 07:54:
[...]

Yep gebruik ik hier ook en hier hangen enkele Unifi AP-AC-Pro's aan zonder probleem.
Heb zelf ook jaren een 108PE gebruikt. Prima bang-for-buck PoE switch :)

Inmiddels Unifi verslaafd dus UDM Pro, USW24 PoE etc..... het is een ziekte :+

I reject your reality and substitute my own

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee