Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik ben op zoek naar een systeem waarmee ik moeiteloos op minimaal 1440p @ 60Hz kan gamen, maar liefst naar 4k@60Hz toe ga (4k@120Hz/144Hz zou leuk zijn, maar is geen dealbreaker). Voor dit laatste zal ik met termijn GPU upgraden.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Maximaal 1500 euro, maar minder mag natuurlijk altijd.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Monitoren heb ik al, net als toetsenbord en muis. Gaat mij vooral om de hardware, waarbij ik in eerste instantie mijn huidige GPU (MSI GeForce RTX 2060 Super Gaming X) meeneem, en die ik met een jaar of zo weer upgrade. Huidige PC doneer ik aan mijn ouders, want voor internetten is die nog uitermate geschikt. Software bestel ik mee.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zie het lijstje hier onder.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Voor CPU en GPU is de voorkeur Intel en Nvidia, maar dat is meer op gevoel gebaseerd. Als er duidelijke voordelen te halen zijn met andere merken dan sta ik daar voor open.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Geen specifieke wensen, maar het hoeft voor mij niet allemaal opvallend te zijn. RGB heb ik liever niet dan wel.
Ga je overklokken?
Nee.
Wat verwacht je van ons?
Mijn lijst is een aangepaste BBG setup, met mijn huidige GPU er in verwerkt. Vragen zijn:
Ik ben op zoek naar een systeem waarmee ik moeiteloos op minimaal 1440p @ 60Hz kan gamen, maar liefst naar 4k@60Hz toe ga (4k@120Hz/144Hz zou leuk zijn, maar is geen dealbreaker). Voor dit laatste zal ik met termijn GPU upgraden.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Maximaal 1500 euro, maar minder mag natuurlijk altijd.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Monitoren heb ik al, net als toetsenbord en muis. Gaat mij vooral om de hardware, waarbij ik in eerste instantie mijn huidige GPU (MSI GeForce RTX 2060 Super Gaming X) meeneem, en die ik met een jaar of zo weer upgrade. Huidige PC doneer ik aan mijn ouders, want voor internetten is die nog uitermate geschikt. Software bestel ik mee.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zie het lijstje hier onder.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Voor CPU en GPU is de voorkeur Intel en Nvidia, maar dat is meer op gevoel gebaseerd. Als er duidelijke voordelen te halen zijn met andere merken dan sta ik daar voor open.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Geen specifieke wensen, maar het hoeft voor mij niet allemaal opvallend te zijn. RGB heb ik liever niet dan wel.
Ga je overklokken?
Nee.
Wat verwacht je van ons?
Mijn lijst is een aangepaste BBG setup, met mijn huidige GPU er in verwerkt. Vragen zijn:
- Gaat dit zo prima werken, of dat ik toch ook meteen een GPU moet kopen. Of is het prima als ik pas over zeg een jaar de GPU upgrade?
- Is de 850W voeding voldoende?
- Is de gekozen processorkoeling afdoende, of kan ik toch beter voor een waterkoeler kiezen?
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Processors | Intel Core i5-13600K Boxed | € 349,90 | € 349,90 |
1 | Moederborden | ASRock Z790 Steel Legend WiFi | € 336,36 | € 336,36 |
1 | Videokaarten | MSI GeForce RTX 2060 Super Gaming X | € 0,- | € 0,- |
1 | Behuizingen | NZXT H7 Flow Zwart | € 139,- | € 139,- |
1 | Besturingssystemen | Microsoft Windows 11 Home (EN, OEM) | € 106,71 | € 106,71 |
1 | Processorkoeling | Scythe Mugen 5 Rev.C | € 55,81 | € 55,81 |
1 | Geheugen intern | Corsair Vengeance CMK32GX5M2B5600Z36 | € 167,55 | € 167,55 |
1 | Voedingen | be quiet! System Power 10 | € 104,86 | € 104,86 |
1 | Solid state drives | Kingston Fury Renegade SSD (heat spreader) 2TB | € 220,87 | € 220,87 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.481,06 |