Vraag

• Docker59
  • Registratie: Mei 2022
  • Laatst online: 10-02 15:43
Op samsung a 53 komen mails enkel binnen via wifi en niet via 4g. Wil ik mijn mails lezen via 4g dan moet ik mijn emailapp(s) bluemail en gmail zelf openen om mails te kunnen lezen. Ik krijg geen geluid en visuele notificatie. Ik veronderstel dat in een instelling ligt in a53? :/ .

Relevante software en hardware die ik gebruik
...

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...

Beste antwoord (via Docker59 op 22-12-2022 15:49)

• DataGhost
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 16-05 11:30

DataGhost

iPL dev

Waarschijnlijk databesparing / achtergronddataverbruik of hoe het dan ook heet. Dat kan globaal voor de hele telefoon aan staan maar kan ook per app, en daarnaast kan het ook nog eens een setting in de app zelf zijn. Ik zou eerst kijken in de instellingen van je app, daarna in de OS-instellingen van je app (longpress op het icoon, op het i-tje drukken en dan kijken bij mobiele data), en daarna dus in de globale data-instellingen van je telefoon.

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • +1 Henk 'm!

• DataGhost
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 16-05 11:30

DataGhost

iPL dev

Waarschijnlijk databesparing / achtergronddataverbruik of hoe het dan ook heet. Dat kan globaal voor de hele telefoon aan staan maar kan ook per app, en daarnaast kan het ook nog eens een setting in de app zelf zijn. Ik zou eerst kijken in de instellingen van je app, daarna in de OS-instellingen van je app (longpress op het icoon, op het i-tje drukken en dan kijken bij mobiele data), en daarna dus in de globale data-instellingen van je telefoon.

• Docker59
  • Registratie: Mei 2022
  • Laatst online: 10-02 15:43
Lag idd aan databesparing. Uitgezet en nu komen mails vlotjes binnen.
Many thnx