Vraag
Alle reacties
Die is mogelijk om de thermostaatknop vast op de kraan te zetten. Je kunt hem nu met wat draaien of trekken los krijgen, met die pin er in zit ie vast.
[ Voor 5% gewijzigd door CyBeRSPiN op 22-12-2022 10:01 ]
@CyBeRSPiN Ah oké! Ik ontdekte de pin omdat ik de radiator niet meer terug naar 0 kon draaien. Hij zat toen vast tussen 1 en 2. Wel gek dat die ineens vastzat dan.. heb hem er nu weer ergens tussen gestopt. Hoop dat goed zal zijn. Bedankt voor je reactie!
Mogelijk heeft die dan een andere functie dan ik dacht.. misschien is ie bedoeld als eindstop om hem vast te zetten op een maximale stand precies zoals je beschrijft, om te voorkomen dat iemand hem vol open draait.tlj27 schreef op donderdag 22 december 2022 @ 00:08:
@CyBeRSPiN Ah oké! Ik ontdekte de pin omdat ik de radiator niet meer terug naar 0 kon draaien. Hij zat toen vast tussen 1 en 2. Wel gek dat die ineens vastzat dan.. heb hem er nu weer ergens tussen gestopt. Hoop dat goed zal zijn. Bedankt voor je reactie!
Ja, je kunt ook zien dat die pin op alle posities geplaatst kan. Bij deze knop zit ie met een moer vast, daar heeft die plastic pin dus niks mee te maken.. sorry, was iets te stellig in mn eerste antwoord
[ Voor 17% gewijzigd door CyBeRSPiN op 22-12-2022 00:26 ]
Dat pinnetje is zodat jij als gebruiker zelf de min/max stand kan bepalen. Je kunt nu de knop draaien van standje 1 to 5 (vaak 7 tot 30 graden). Maar wanneer jij wil dat de kraan niet verder open kan dan standje 3 dan prik je zo'n plug erin zodat deze nog maar een bereik heeft van 0-3. Of wanneer je niet wil dat deze teruggedraaid wordt naar stand 1 dan kan je met deze plug het ook zo instellen dat het bereik van de knop 2-5 wordt.
Functioneel doet de plug niks verder.
Functioneel doet de plug niks verder.
7400 Wp op het dak
Dient als stop dat je de kraan niet te ver open of dicht kan draaien. Soms heb je er twee.
Klopt, vrij gebruikelijk overigens.com2,1ghz schreef op donderdag 22 december 2022 @ 09:38:
Dient als stop dat je de kraan niet te ver open of dicht kan draaien. Soms heb je er twee.
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
Pagina: 1