Ik heb 3 jaar geleden via de bauhaus een voordeur aangeschaft inclusief montage. (€ 2000,-)
Nu kwam ik er laatst achter dat linksboven van de deur veel tocht doorheen komt.
Ik heb contact gehad met Bauhaus en ze zijn hier geweest en hebben de voordeur bekeken.
Het kozijn is recht maar de deur is wel krom getrokken
We zijn wel vergeten om de onderkant te schilderen, maar de voordeur staat onder een carport, dus veel vocht kan er niet ingetrokken zijn.
Nu wil bauhaus het als volgt oplossen
Is het verstandig om hier mee akkoord te gaan of mag ik meer verwachten?
Nu kwam ik er laatst achter dat linksboven van de deur veel tocht doorheen komt.
Ik heb contact gehad met Bauhaus en ze zijn hier geweest en hebben de voordeur bekeken.
Het kozijn is recht maar de deur is wel krom getrokken
We zijn wel vergeten om de onderkant te schilderen, maar de voordeur staat onder een carport, dus veel vocht kan er niet ingetrokken zijn.
Nu wil bauhaus het als volgt oplossen
Ik vind persoonlijk dat een deur niet mag krom trekken, en helemaal niet al na 3 jaar.Mijn collega is bij u thuis geweest en heeft geconstateerd dat er zowel boven als onderaan inderdaad iets een kromming zit van maximaal 4 mm. Een voordeur mag volgens de garantie bepaling een totale kromming van maximaal 8 mm hebben dus vanuit de leverancier zult u hiervoor niet in aanmerking komen. Daarnaast is de onderkant van de deur niet geschilderd wat erg belangrijk is dat dat altijd wel gebeurd, vocht loopt altijd naar beneden en trekt vervolgens onderin de deur.
Ik kan hiervoor een officieel klachten formulier van onze leverancier invullen maar die zullen dit helaas afwijzen op bovenstaande punten.
Daarom is mijn vraag aan u hoe zouden we dit voor u naar tevredenheid kunnen oplossen? Zouden er tochtprofielen in gezet mogen worden die wat meer diepte op kunnen vangen bijvoorbeeld?
Is het verstandig om hier mee akkoord te gaan of mag ik meer verwachten?