Wij willen ons graag verdiepen in de aanschaf van een nieuwe CV, maar weten nog niet welk type
Betreft een hoekwoning, 470m3 totaal (wordt niet allemaal verwarmd). 125m2 woonopp.
Beneden vloerverwarming met 1 convector. Boven 3 convectoren.
Verder een regendouche en beneden een aparte close in boiler.
Ik vermoed dat met alles open we rond de 12kW zitten, echter staat boven alles meestal dicht en heb daarom het idee dat ik een ketel wil met een laag minimaal vermogen.
G
Momenteel hebben wij een remeha avanta 28C uit (2006) welke flink wat energie verbruikt.
Merkvoorkeur Intergas of Remehe.
Is het verplicht een tweewegklep te plaatsen met vloerverwarming? Dat hebben wij op dit moment namelijk nog niet. Wat is het doel...
Iemand aanbevelingen?
Betreft een hoekwoning, 470m3 totaal (wordt niet allemaal verwarmd). 125m2 woonopp.
Beneden vloerverwarming met 1 convector. Boven 3 convectoren.
Verder een regendouche en beneden een aparte close in boiler.
Ik vermoed dat met alles open we rond de 12kW zitten, echter staat boven alles meestal dicht en heb daarom het idee dat ik een ketel wil met een laag minimaal vermogen.
G
Momenteel hebben wij een remeha avanta 28C uit (2006) welke flink wat energie verbruikt.
Merkvoorkeur Intergas of Remehe.
Is het verplicht een tweewegklep te plaatsen met vloerverwarming? Dat hebben wij op dit moment namelijk nog niet. Wat is het doel...
Iemand aanbevelingen?
[Voor 9% gewijzigd door Stanmy op 21-12-2022 14:34]