Voor mijn werk ben ik op zoek naar een prima laptop waar ik ook nog wat medium games op kan spelen, kunnen jullie me helpen met suggesties?
Wat ga je met je laptop doen?
ik wil de laptop gebruiken voor werk dus hij moet niet een te grote game uitstraling hebben wel wil ik er graag paradox spellen op kunnen spelen en misschien oudere games zoals Skyrim ect.
Wat is je budget?
Zoals ik in de titel aangaf tussen de 800 en 1200.
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
voor mijn werk ga ik de laptop zeker meenemen, zeker aangezien ik een goede pc thuis heb staan
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Specifieke merken heb ik niet echt
Zelf heb ik al gekeken naar de HP VICTUS 15-fa0955nd en de Swift X R6J5 maar vind het lastig om een keuze te maken aangezien er weinig reviews te vinden zijn
Wat ga je met je laptop doen?
ik wil de laptop gebruiken voor werk dus hij moet niet een te grote game uitstraling hebben wel wil ik er graag paradox spellen op kunnen spelen en misschien oudere games zoals Skyrim ect.
Wat is je budget?
Zoals ik in de titel aangaf tussen de 800 en 1200.
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
voor mijn werk ga ik de laptop zeker meenemen, zeker aangezien ik een goede pc thuis heb staan
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Specifieke merken heb ik niet echt
Zelf heb ik al gekeken naar de HP VICTUS 15-fa0955nd en de Swift X R6J5 maar vind het lastig om een keuze te maken aangezien er weinig reviews te vinden zijn
[ Voor 10% gewijzigd door Amadeiro op 21-12-2022 14:18 ]