Afhandeling faillissement Meerdanlicht.nl

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bahamapleister
  • Registratie: Maart 2013
  • Niet online
Ik krijg geen contact meer met meerdanlicht.nl over een grote bestelling. Telefoon is uitgezet en telefoonnummer is van de website verdwenen. Is meerdanlicht.nl wellicht failliet? Ze nemen nog wel bestellingen aan maar ik vertrouw het niet.

Iemand nog wel contact gehad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeFoRcE
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 15-05 13:51

NeFoRcE

Hallo? Bent u daar?

Het kan zijn dat het heel druk is bij hun nu, en dat ze tijdelijk het telefoonnummer geschrapt hebben, zodat ze een mannetje extra op orders kunnen zetten. Is niet heel ongewoon, daarnaast is het nu ook kerstdrukte. Ik zou het nog even aankijken...

dit biedt dan niet echt hoop trouwens...
https://nl.trustpilot.com/review/www.meerdanlicht.nl

[ Voor 16% gewijzigd door NeFoRcE op 21-12-2022 12:57 ]

Professioneel Heftruck Syndroom

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Grappenmaker
  • Registratie: Juli 2012
  • Niet online
Zo te zien zijn ze inderdaad failliet.
https://insolventies.rech...02.zwb.22.215.F.1300.1.22

Ik had zelf ook nog een bestelling bij hun openstaan, hopelijk kan de curator nog wat betekenen maar ik ben er bang voor.

Acties:
  • +19 Henk 'm!

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 23:45

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

@Grappenmaker Bedankt voor de link! Naar aanleiding daarvan heb ik zojuist al hun prijzen verwijderd uit de Pricewatch en ervoor gezorgd dat ze er niet meer in kunnen komen te staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bahamapleister
  • Niet online
Grappenmaker schreef op woensdag 21 december 2022 @ 12:57:
Zo te zien zijn ze inderdaad failliet.

Ik had zelf ook nog een bestelling bij hun openstaan, hopelijk kan de curator nog wat betekenen maar ik ben er bang voor.
Ik voor 1500eu.. hopelijk kan de curator nog wat betekenen inderdaad...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knut10
  • Registratie: December 2022
  • Laatst online: 17-01-2023
Ze zijn inderdaad failliet. Wij gaan een bericht aan de curator sturen (1200 euro open staan). Maar ik denk dat we ernaar kunnen fluiten helaas. Wel raar dat je nog steeds kan bestellen op de website.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SambalBij
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20:59

SambalBij

We're all MAD here

Blijkbaar leest de webhoster mee, zojuist heeft TransIP zo te zien de site op zwart gezet

[ Voor 9% gewijzigd door SambalBij op 21-12-2022 14:03 ]

Sometimes you just have to sit back, relax, and let the train wreck itself

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Grappenmaker
  • Niet online
De eigenaren schamen zich ook een beetje, één van hun heeft zijn LinkedIn profiel aangepast. Meerdanlicht is van zijn profiel verdwenen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 16-05 13:08

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Schaamte of niet, schuldeisers gaan proberen ze persoonlijk te benaderen om de schulden vereffend te krijgen, terwijl ze niets mogen. Alles moet nu via de curator, dus dan kun je beter ook geen opening geven om toch contact op te nemen.

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjtienuh
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 15-05 15:42
SambalBij schreef op woensdag 21 december 2022 @ 14:03:
Blijkbaar leest de webhoster mee, zojuist heeft TransIP zo te zien de site op zwart gezet
De site is weer in de lucht en lijkt erop dat er weer besteld kan worden.
Zal de curator dit dan vrij hebben gegeven, zodat ze toch nog voorraad kunnen verkopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SambalBij
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20:59

SambalBij

We're all MAD here

sjtienuh schreef op woensdag 21 december 2022 @ 16:24:
[...]

Zal de curator dit dan vrij hebben gegeven, zodat ze toch nog voorraad kunnen verkopen?
Dat kan. Redelijke kans dat de hoster de boel op zwart heeft gezet omdat zij verwachten wellicht niet meer betaald te worden, waarna wellicht de curator een garantie heeft afgegeven of (vooruit) heeft betaald of iets.

Ik zou het risico iig niet nemen er nog wat te bestellen... Iedere extra gedupeerde consument is weer wat extra geld waarmee de curator de grote schulden kan betalen...

Sometimes you just have to sit back, relax, and let the train wreck itself

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bastiaan
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 16-05 14:13

Bastiaan

Bas·ti·aan (de, m)

sjtienuh schreef op woensdag 21 december 2022 @ 16:24:
[...]

Het lijkt misschien dat je kunt bestellen, maar je kunt geen betaalmethode meer selecteren. Verder dan het invullen van je adresgegevens kom je niet meer.

[ Voor 49% gewijzigd door Bastiaan op 21-12-2022 16:38 ]

• Mivo5171
  • Registratie: Februari 2020
  • Laatst online: 11-07-2024
@bahamapleister of @Knut10 al contact gehad met de curator? Is er hoop?

Heb zelf al sinds november een order open staan..

• CyBeRSPiN
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 02:15

CyBeRSPiN

sinds 2001

.

[ Voor 99% gewijzigd door CyBeRSPiN op 22-12-2022 00:30 . Reden: Was al gepost dat site weer in de lucht was. ]

• bahamapleister
  • Niet online
Mivo5171 schreef op donderdag 22 december 2022 @ 00:22:
@bahamapleister of @Knut10 al contact gehad met de curator? Is er hoop?

Heb zelf al sinds november een order open staan..
Ik heb mij gemeld als schuldeiser, maar heb geen hoge verwachtingen. Heb ook de credit card maatschappij ingeschakeld, maar onduidelijk wat zij kunnen doen ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sfynx
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Ben sinds 14 december aan het wachten op wat Hue spotjes, vond het al zo raar dat er helemaal niets gebeurde en er ook geen enkel contact mogelijk was. Wat een bedragen hier, gelukkig gaat het bij mij maar om ongeveer vijf tientjes, wel goede herinnering om de voorkeur te geven aan achteraf betalen of credit card bij webshops in het algemeen...

Je hebt helaas niet meer opties dan een net briefje naar de curator om te vragen of er alsnog geleverd kan worden en je anders op de stapel schuldeisers mag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NAD
  • Registratie: Augustus 2022
  • Laatst online: 16-04 15:10

NAD

Krijg nog EUR 550 van ze.. Had wat lampen geretourneerd. Had ik dat maar niet gedaan... vond de klantenservice al zwaar onder de maat.

Vraag me af of ik nog eigenaar ben van die lampen zodat ik kan revindiceren (als het mijn eigendom is, vallen ze niet in de boedel, denk ik dat ik wel een verhaal heb).

Tis me nog nooit gebeurd dit... Toch meer risico als je gaat voor een paar tientjes minder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NAD

NAD

Kunnen we hier wat mee? Waar is zo'n keurmerk anders goed voor..

https://www.keurmerk.info...nten/webwinkel/?key=11884

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sfynx
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
NAD schreef op vrijdag 23 december 2022 @ 22:46:
Kunnen we hier wat mee? Waar is zo'n keurmerk anders goed voor..

https://www.keurmerk.info...nten/webwinkel/?key=11884
Alleen de curator mag nu beslissingen nemen, je hebt niets aan zo'n keurmerk nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NAD

NAD

Sfynx schreef op vrijdag 23 december 2022 @ 23:47:
[...]

Alleen de curator mag nu beslissingen nemen, je hebt niets aan zo'n keurmerk nu.
I know, ik dacht meer aan een "potje" voor gedupeerde consumenten.

Wellicht is er onbehoorlijk bestuurd, dat zou goed voor de boedel zijn. Het leek erop alsof die webshop een behoorlijke omzet draaide. Wat ging er mis?

Doorstart zou ook mooi zijn. Dan zou er een deal moeten komen tussen de doorstarter en de schuldeisers.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bahamapleister
  • Niet online
Ondertussen is er op de website een melding verschenen dat er op dit moment geen orders kunnen worden aangenomen.

https://www.meerdanlicht.nl/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• asaki
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 16:24
Ah, dat verklaard waarom ik geen antwoord kreeg op mijn retour aanvraag. Maar goed dat ik niets heb terug gestuurd. Succes iedereen hier met het terug krijgen van je geld en/of producten.

Ik vind de meldingen op de website overigens erg onder de maat. Ze zijn failliet maar op de website lijkt het alsof ze een slecht gecommuniceerde kerstvakantie hebben. Het is best een goede winkel en ik heb er vaak wat besteld, met dat in het achterhoofd had ik zo weer wat besteld zij het niet dat mijn retour aanvraag geen respons kreeg en ik ging zoeken op tweakers.

@Glaanie wellicht iets voor een nieuws artikel?

[ Voor 53% gewijzigd door asaki op 26-12-2022 20:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ELD
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

ELD

Knut10 schreef op woensdag 21 december 2022 @ 13:42:
Ze zijn inderdaad failliet. Wij gaan een bericht aan de curator sturen (1200 euro open staan). Maar ik denk dat we ernaar kunnen fluiten helaas. Wel raar dat je nog steeds kan bestellen op de website.
Tja meer geld voor de curator. Netjes is het zeker niet. Als je met creditcard of Paypal betaald hebt dan kun je een claim indienen en je geld terugkrijgen. Grote kans dat de curator dan ook naar het geld kan fluiten.

[ Voor 17% gewijzigd door ELD op 26-12-2022 23:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 23:45

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

asaki schreef op maandag 26 december 2022 @ 19:54:
@Glaanie wellicht iets voor een nieuws artikel?
Ik geef het eerlijk gezegd weinig kans, maar je kan het proberen via de nieuws-submit: https://tweakers.net/submit/.

Verder ga ik dit topic verplaatsen naar Shopping Forum, aangezien het niks meer met de Pricewatch te maken heeft. De lokale mods kunnen dan alsnog besluiten om het topic te sluiten of andere regels omtrent reageren aan te hangen, dat weet ik verder niet :)

@bahamapleister @NAD @Grappenmaker @SambalBij @Sfynx @Knut10 @Mivo5171

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Modbreak:Ik gooi inderdaad het topic (tijdelijk) op slot, totdat iemand later vandaag tijd heeft om de nodige zaken hieraan te hangen.
Iets later dan gepland, maar het topic is weer open. Let wel op de topicwaarschuwing voor je iets post. ;)

[ Voor 33% gewijzigd door Yorinn op 29-12-2022 14:27 ]

After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads

• NAD

NAD

Thanks Yorinn

Heeft iemand al iets vernomen van de curator?

• maikel55
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 10-05 09:43
NAD schreef op donderdag 29 december 2022 @ 15:50:
Thanks Yorinn

Heeft iemand al iets vernomen van de curator?
Ik heb een vordering ingediend bij de curator en kreeg vandaag de bevestiging daar van via de post in huis.

• Sebastiaan
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 22:33

Sebastiaan

....

asaki schreef op maandag 26 december 2022 @ 19:54:
Ik vind de meldingen op de website overigens erg onder de maat. Ze zijn failliet maar op de website lijkt het alsof ze een slecht gecommuniceerde kerstvakantie hebben. Het is best een goede winkel en ik heb er vaak wat besteld, met dat in het achterhoofd had ik zo weer wat besteld zij het niet dat mijn retour aanvraag geen respons kreeg en ik ging zoeken op tweakers.
Ik neem dat dit expres is omdat zodat de curator kan uitzoeken of een snelle doorstart of doorverkoop mogelijk is. Als ze dit kunnen doen door een korte melding dat er tijdelijk geen bestellingen mogelijk zijn zal dit minder schadelijk zijn dan een grote melding dat ze failliet zijn. Op die manier probeert de curator dus de schade te beperken voor schuldeisers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NAD

NAD

Sebastiaan schreef op donderdag 29 december 2022 @ 20:59:
[...]

Ik neem dat dit expres is omdat zodat de curator kan uitzoeken of een snelle doorstart of doorverkoop mogelijk is. Als ze dit kunnen doen door een korte melding dat er tijdelijk geen bestellingen mogelijk zijn zal dit minder schadelijk zijn dan een grote melding dat ze failliet zijn. Op die manier probeert de curator dus de schade te beperken voor schuldeisers.
Nog steeds online dus curator lijkt inderdaad een doorstart te onderzoeken (kosten website in de lucht houden gaat ten koste van de boedel, dus zou een doel moeten dienen, lijkt mij). Faillissementsverslag moet voor/op 20 januari a.s. gepubliceerd zijn, zo begrijp ik.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Inverted_World
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 16-05 15:09
*knip* "ik ook"-reacties voegen niets toe aan het topic.

[ Voor 88% gewijzigd door Yorinn op 11-01-2023 21:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lubbertkramer
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 16-05 01:05
maikel55 schreef op donderdag 29 december 2022 @ 19:46:
[...]

Ik heb een vordering ingediend bij de curator en kreeg vandaag de bevestiging daar van via de post in huis.
Hoe heb je dat ingediend? Hier bestelling van november nog niet geleverd maar pas deze week ontdekt dat ze failliet zijn nadat ik op meerdere mails geen reactie kreeg Curator nummer gevonden en doorverwezen naar mannaertsappels om daar een claim neer te leggen.

Gaat hier om meerdere Hue Perifo spots en een Aurelle (order van 600 euro). Ik heb toevallig de betaling via creditcard gedaan. Ik kan daar toch ook een dispute openen vanwege kopersbescherming en niet geleverd gekregen, iemand al gedaan?
bahamapleister schreef op donderdag 22 december 2022 @ 13:59:
[...]

Ik heb mij gemeld als schuldeiser, maar heb geen hoge verwachtingen. Heb ook de credit card maatschappij ingeschakeld, maar onduidelijk wat zij kunnen doen ook.
Heb jij toevallig al je creditkaart gecontacteerd. Ik denk dat ik dat maar doe want daar heb je kopersbescherming en bij niet geleverd krijg je je geld terug en vechten zij het uit met het bedrijf/curator om het geld terug te krijgen

[ Voor 46% gewijzigd door lubbertkramer op 18-01-2023 13:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bmwfan008
  • Registratie: November 2022
  • Laatst online: 30-01-2023
Knut10 schreef op woensdag 21 december 2022 @ 13:42:
Logisch:

1. De eigenaren mogen voorafgaande geen handelingen uitvoeren die de boedel benadelen.

2. Na de faillietverklaring is de curator verantwoordelijk voor het beeindigen van de verkoop, dat mogen de voormalige eigenaren niet zelf doen, deze hebben daar meestal weinig zin in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NAD

NAD

Inmiddels is er een verslag gepubliceerd in het centraal insolventieregister:

Reden faillissement:

"1. Gefailleerde heeft kort voor faillissementsdatum een hoog oplopend
verschil van inzicht gekregen met haar logistieke partner. De logistieke
partner heeft zich beroepen op een retentierecht, hierdoor kon
gefailleerde niet meer vanuit de voorraad leveren. Ondanks diverse
pogingen van gefailleerde is het geschil niet opgelost.

2. De grootste leverancier van gefailleerde heeft eenzijdig de
overeenkomst gewijzigd ten aanzien van de marges. Hierdoor ging
gefailleerde in de toekomst minder winst behalen ten aanzien van haar
meest verkochte product."

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• wodkabuikje
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 21:39
Ik hoorde dat er een nieuwe eigenaar is. Deze zal ongetwijfeld de schulden niet mee overnemen maar waarschijnlijk alleen de website, klant- en leveranciersbestand en eventuele rest voorraad. Zal toch iets opbrengen en hopelijk wat voor de gedupeerden hier.

En nee, ik ben het niet ;). Maar ik ben wel actief in deze branche vandaag dat ik het een beetje volg.

niet iedereen heeft een bierbuikje

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• NAD

NAD

NAD schreef op vrijdag 23 december 2022 @ 22:41:
Krijg nog EUR 550 van ze.. Had wat lampen geretourneerd. Had ik dat maar niet gedaan... vond de klantenservice al zwaar onder de maat.

Vraag me af of ik nog eigenaar ben van die lampen zodat ik kan revindiceren (als het mijn eigendom is, vallen ze niet in de boedel, denk ik dat ik wel een verhaal heb).

Tis me nog nooit gebeurd dit... Toch meer risico als je gaat voor een paar tientjes minder.
Mijn revindicatie is gedeeltelijk geslaagd - de curator heeft me de duurste lamp teruggestuurd, en de goedkopere niet (want kon niet meer worden gevonden). Voor de laatste sta ik nu op een lijst met concurrente crediteuren.

Dus: als je lampen of welke aankoop dan ook hebt geretourneerd en daarvoor geen geld retour hebt gekregen, zou je kunnen proberen het geretourneerde product te revindiceren. De curator staat daar kennelijk niet onwelwillend tegenover.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bolten88
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 27-04 11:14
Ik heb vandaag heel even contact gehad met mannaertsappels met dit als antwoord. Ik ga er vanuit dat er foutje in de zinsopbouw zit. Ik heb relatief klein bedrag open staan van €230. Maar toch zonde als je dat kwijt bent.

De boedel zal de geen producten meer verzenden naar consumenten. Verder is het op voorhand lastig in te schatten of er een (gedeeltelijke) uitkering gaat plaatsvinden aan de concurrente crediteuren in dit faillissement. Mijn ervaring in voorgaande faillissementen is dat dit vaak geen tot een geringe uitkering zal zijn.

Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lubbertkramer
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 16-05 01:05
lubbertkramer schreef op woensdag 18 januari 2023 @ 12:56:
Heb jij toevallig al je creditkaart gecontacteerd. Ik denk dat ik dat maar doe want daar heb je kopersbescherming en bij niet geleverd krijg je je geld terug en vechten zij het uit met het bedrijf/curator om het geld terug te krijgen
Ik had toch naast contact met de curator ook contact opgenomen met mijn creditcard maatschappij mede omdat de curator niets kon toezeggen. Nu heb ik zojuist bericht gehad van mijn creditcard dat mijn aankoop van 571 bij meerdanlicht vergoed gaat worden en ik het binnen 5 dagen op mijn rekening mag verwachten _/-\o_ :)

Edit:
Inmiddels de transactie terug zien komen op de cc

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/in8b7j7wdOpHX-pmZQIpp_0gwmc=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/BSlPqsIf8WiYRjzpoeFZlev9.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 107% gewijzigd door lubbertkramer op 13-03-2023 16:09 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NAD

NAD

De website lijkt weer in de lucht te zijn, ditmaal onder "More than Light BV".

Best schandalig eigenlijk dat deze website met een schone lei kan beginnen en dat de schuldeisers het nakijken hebben.

Zie ook dat ze die ~10k beoordelingen, die dus eigenlijk betrekking hebben op een andere onderneming, gewoon laten staan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jack zomer
  • Registratie: Oktober 2020
  • Niet online
NAD schreef op zondag 19 maart 2023 @ 10:39:
De website lijkt weer in de lucht te zijn, ditmaal onder "More than Light BV".

Best schandalig eigenlijk dat deze website met een schone lei kan beginnen en dat de schuldeisers het nakijken hebben.

Zie ook dat ze die ~10k beoordelingen, die dus eigenlijk betrekking hebben op een andere onderneming, gewoon laten staan...
de website heeft niks mis gedaan, het bedrijf er achter wel.
als de ''doorstart'' een geheel ander bedrijf is zonder bindingen met de oude eigenaar, dan lijkt het mij prima.
als de ''doorstart'' weer onder de zelfde eigenaar is, dan vind ik het idd no go..

The problem with communication is the illusion it has taken place.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:17

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

jack zomer schreef op zondag 19 maart 2023 @ 11:49:
[...]

de website heeft niks mis gedaan, het bedrijf er achter wel.
als de ''doorstart'' een geheel ander bedrijf is zonder bindingen met de oude eigenaar, dan lijkt het mij prima.
als de ''doorstart'' weer onder de zelfde eigenaar is, dan vind ik het idd no go..
Zover ik kan vinden is het overgenomen door een andere lampen webshop, Lampgoedkoop.nl.

Via Linkedin kan je de huidige eigenaar vinden, die ook 'sinds heden' CEO is van meerdanlicht.nl.

Uiteindelijk is de naam, klantenbestand en goodwill ook gewoon onderdeel van boedel, daarmee hebben ze mogelijk nog wat schuldeisers kunnen terugbetalen. Raar alleen dat ze dit niet duidelijk op de website vermelden, erg weinig over te vinden.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• asaki
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 16:24
De website is iig een stuk rapper dan bij de vorige eigenaar. Oh, en geen Philips Hue lampen meer in de catalogus.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Grappenmaker
  • Niet online
Ik vind het jammer dat er geen moeite is genomen de gedupeerde klanten te informeren.
Schijnbaar moet je er zelf maar achterkomen dat een bedrijf failliet is. Hopelijk gaat het de nieuwe eigenaar het beter af en hebben de oude eigenaren/personeel meer succes in hun verdere loopbaan
Pagina: 1

Let op:
[font size=30]Lees dit eerst![/font] - alles over faillissement.
Zo hoeven we niet alles meermaals te herhalen in het topic.

[color=red]Wat nadrukkelijk niet de bedoeling is:[/color]
  • De welbekende "ja ik ook"-reacties.
  • Flamen, trollen, of andersoortig ononderbouwd ranten richting de shop.
  • Vragen stellen waar je makkelijk een antwoord met een zoekmachine op kan vinden.
  • Gooien met 'modder'.
  • Het posten van privé NAW gegevens, foto's van de eigenaar, familie en/of medewerkers is niet toegestaan.
  • Ongefundeerde beschuldigingen, zoals oplichter, richting de shop of eigenaar.
  • Offtopic discussies over alles wat NIET met dit faillissement te maken heeft.
  • Al het andere wat volgens de diverse FAQ's en policy's niet toegestaan is.
[color=green]Wat wij wel graag zien:[/color]
  • Houd de discussie hier netjes.
  • Reageer beargumenteerd.
  • Post alleen als je daadwerkelijk iets toe te voegen hebt.
Feedback op moderaties/andere zaken in dit topic mag, zoals gewoonlijk, in Shopping Forum - Feedbacktopic.