Archer_VC10 schreef op woensdag 21 december 2022 @ 14:39:
We praten hier over een professioneel model camera van Sony. Het verlies van frames zou (mijns inziens) nul moeten zijn bij zo'n apparaat, dus dan ga je eerder de bewerking verdenken. Ik ken Studio 21 niet (zelfs de show in Hilversum niet) maar ik zou gaan zoeken naar settings rondom overgangen tussen clips. Heb je al eens geGoogled op het naadloos aan laten sluiten van clips in dit programma?
Ik gok dat TS edit met Pinnacle Studio 21. Het zou natuurlijk aan het programma kunnen liggen, of de schrijfsnelheid van de sd-kaart. Dat zijn variabelen waar we in dit geval (nog) geen info over hebben.
Als we zijn probleem kunnen reproduceren in een ander editprogramma, of als het probleem al in het source-materiaal zit weten we meer. In dat geval zou een wetransfer- of myairbridge-linkje o.i.d. genoeg zijn, dan gooi ik de beelden in Premiere en kijk ik er zelf even naar.
Verder haal ik uit de post dat TS alleen de beelden achter elkaar heeft geplakt en dat daar het probleem al aanwezig is.
@
Pema Zou je ons screenshots/linkje kunnen aanleveren? Dan weten we precies wat voor storing het is. Gebeurt het ook als je de beelden afspeelt in een media player? Of als je de beelden afspeelt in je tijdlijn? Hoe heb je je beelden geïmporteerd? Er valt me net iets in: is de folder structure van je sd-kaart 1 op 1 gekopieerd naar je pc en geïmporteerd in je editprogramma? Bijvoorbeeld Adobe Premiere heeft wel eens issues met P3-materiaal rechtstreeks importeren tegenover importeren via de media browser. Dan wordt de folder structure of metadata gebroken en krijg je rare issues.
Hier staat wel iets over mogelijke fixes van deze issue.
Edit: Waarschijnlijk is dit de fix: probeer de beelden te stitchen met Sony Content Manager Utility.
[Voor 3% gewijzigd door Zwennie op 21-12-2022 17:21]