ik heb een nieuwe macbook air M2. Ik zie nergens een airplay symbool.
Vraag
Alle reacties
Heb je al eens gekeken naar de systeem instellingen?
Ik heb 'Screen mirroring' toegevoegd via:
System Settings > Control Centre > Screen Mirroring > Show when active
Hierbij wordt het enkel getoond wanneer er een mogelijkheid is om het scherm te delen. Je kan hier ook kiezen voor 'Always Show in Menu Bar'
Het staat dan voortaan rechts bovenin naast de klok onder de Control Centre button.
:fill(white):strip_exif()/f/image/SGywQQ5vAPhZ72qTibqVoQFx.png?f=user_large)
Ik heb 'Screen mirroring' toegevoegd via:
System Settings > Control Centre > Screen Mirroring > Show when active
Hierbij wordt het enkel getoond wanneer er een mogelijkheid is om het scherm te delen. Je kan hier ook kiezen voor 'Always Show in Menu Bar'
Het staat dan voortaan rechts bovenin naast de klok onder de Control Centre button.
:fill(white):strip_exif()/f/image/SGywQQ5vAPhZ72qTibqVoQFx.png?f=user_large)
@abouwme welkom op GoT
Toen je je topic opende kreeg je een template met een aantal vragen, zoals welke relevante hardware en software je gebruikt, waar je zelf al naar gezocht, gevonden en geprobeerd hebt, en wat het resultaat was. We vragen deze informatie zodat we je het beste kunnen helpen, en niet met oplossingen komen die je zelf al lang en breed had geprobeerd.
Ik zal dit topic vooralsnog open laten, maar let hier in het vervolg op

Ik zal dit topic vooralsnog open laten, maar let hier in het vervolg op

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/
ik heb een hele middag gegoogeld en alle adviezen opgevolgd/bekeken. Helaas. Ook de oplossing hierboven van Atomic man.
@moderator: verwijder mijn bericht maar
@moderator: verwijder mijn bericht maar
Ok, jammer dat je het al zo snel opgeeft.
“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.