Ik zoek een?
Powerbank van minimum 20.000, eerder richting 30.000
Wat is je budget?
70 a 80 euro
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
tijdens onze vakantie, soms bij gebrek aan electriciteit tijdens kamperen, meerdaagse fietstocht, etc, gedurende een dag of 3 max onze gsm en eventueel tablet opladen
Wat heb je zelf al gevonden?
Lifegoods solar powerbank 26.800, heeft enkele zonnepanelen die een mooie plus zijn. Ik vind over dit merk echter niets terug op het forum. Prijs: 34 euro
Lideka powerbank met ingebouwd zonnepaneel, 30.000 capaciteit, evenmin te vinden in de pricewatch/forum. Kost 75 euro.
Welke vragen heb je hier nog over?
Ik ken iemand die de lideka heeft en er zeer tevreden van is, natuurlijk dubbel zo duur dan de lifegoods.
Laat maar horen of ik het kan wagen op de Lifegoods.
Bewust geen linken geplaatst ivm reclame, maar google geeft ze meteen weer.
Powerbank van minimum 20.000, eerder richting 30.000
Wat is je budget?
70 a 80 euro
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
tijdens onze vakantie, soms bij gebrek aan electriciteit tijdens kamperen, meerdaagse fietstocht, etc, gedurende een dag of 3 max onze gsm en eventueel tablet opladen
Wat heb je zelf al gevonden?
Lifegoods solar powerbank 26.800, heeft enkele zonnepanelen die een mooie plus zijn. Ik vind over dit merk echter niets terug op het forum. Prijs: 34 euro
Lideka powerbank met ingebouwd zonnepaneel, 30.000 capaciteit, evenmin te vinden in de pricewatch/forum. Kost 75 euro.
Welke vragen heb je hier nog over?
Ik ken iemand die de lideka heeft en er zeer tevreden van is, natuurlijk dubbel zo duur dan de lifegoods.
Laat maar horen of ik het kan wagen op de Lifegoods.
Bewust geen linken geplaatst ivm reclame, maar google geeft ze meteen weer.