Vanuit mijn werk zijn we overgeschakeld naar werken in de cloud en daarbij is de mogelijkheid om op mijn eigen desktop te werken komen vervallen. Nu wil ik zowel mijn PC als mijn laptop met een KVM switch koppelen aan één toetsenbord, muis en beide beeldschermen zodat ik kan switchen tussen mijn desktop en mijn laptop zonder beeldschermen om te schakelen. Passend bij de volgende setup.
...
1 x PC met videokaart 1 x HDMI en 3 x DisplayPort 1.4
1 x laptop met 1 x HDMI
2 x beeldscherm met zowel HDMI als DisplayPort aansluiting
1 x muis USB
1 x toetsenbord USB
...
Uiteraard ben ik zelf aan het zoeken geslagen maar ik ben niet bekend met hoe deze switches werken (e.g. kun je met 1 HDMI in (laptop) 2 beeldschermen koppelen via de switch)? Dus enerzijds ben ik op zoek naar de (on)mogelijkheden van een KVM switch en anderzijds zou een specifiek product wat met bovenstaande setup zou werken meer dan welkom zijn!
...
Als mijn vraag niet helemaal duidelijk is dan hoor ik het graag. Alvast bedankt voor een reactie!
...
1 x PC met videokaart 1 x HDMI en 3 x DisplayPort 1.4
1 x laptop met 1 x HDMI
2 x beeldscherm met zowel HDMI als DisplayPort aansluiting
1 x muis USB
1 x toetsenbord USB
...
Uiteraard ben ik zelf aan het zoeken geslagen maar ik ben niet bekend met hoe deze switches werken (e.g. kun je met 1 HDMI in (laptop) 2 beeldschermen koppelen via de switch)? Dus enerzijds ben ik op zoek naar de (on)mogelijkheden van een KVM switch en anderzijds zou een specifiek product wat met bovenstaande setup zou werken meer dan welkom zijn!
...
Als mijn vraag niet helemaal duidelijk is dan hoor ik het graag. Alvast bedankt voor een reactie!