de waaier en het plastic zijn waarschijnlijk wel te krijgen, dan zit je nog met de rubbers/lagers en evt de motor zelf
https://www.partsnl.nl/wa...otor-dc8201221a-wasdroger
https://www.partsnl.nl/wa...otor-dc8201221a-wasdroger
Erg vriendelijk bedankt voor de informatie!
Er is niets krom volgens mij, maar je as ophanging zit niet meer op zijn plek en is uit positie. Succes met repareren!
die motor as krijg je niet zomaar krom! dan had die waaier eerder aan gruzelementen gelegen..
Denk dat je het moet zoeken in de ophanging van de motor.. mogelijk dat er iets los gerammeld is? of afgeknapt met betrekking tot de ophanging van de motor
grote kans dat aan de andere kant van de motor de poelie zit met de aandrijfsnaar welke om de trommel ligt.. en deze de motor nu scheef trekt bij gebrek aan bevestigingspunten vd motor
Denk dat je het moet zoeken in de ophanging van de motor.. mogelijk dat er iets los gerammeld is? of afgeknapt met betrekking tot de ophanging van de motor
grote kans dat aan de andere kant van de motor de poelie zit met de aandrijfsnaar welke om de trommel ligt.. en deze de motor nu scheef trekt bij gebrek aan bevestigingspunten vd motor
[ Voor 27% gewijzigd door SMSfreakie op 28-12-2022 23:43 ]
404 Signature not found
Erg vriendelijk bedankt voor de reactie,Praetorian schreef op woensdag 28 december 2022 @ 23:39:
Er is niets krom volgens mij, maar je as ophanging zit niet meer op zijn plek en is uit positie. Succes met repareren!
het is inderdaad de ophanging van de as,
De droger is deels gemaakt "Creatief opgelost" en hij werkt gewoon weer!
Klopt! Het is de ophanging van de as,SMSfreakie schreef op woensdag 28 december 2022 @ 23:42:
die motor as krijg je niet zomaar krom! dan had die waaier eerder aan gruzelementen gelegen..
ik heb het deels gemaakt "creatief opgelost"
de droger doet zijn job en met weinig geluid
Hoi, ik heb echt exact hetzelfde. Heb al een nieuwe waaier maar deze loopt aan omdat de as v.d. motor speling heeft, als ik de as omhoog beweeg heb ik heel veel speling, kun je mij op weg helpen hoe jij het hebt opgelost?knipknap schreef op vrijdag 30 december 2022 @ 11:58:
[...]
Erg vriendelijk bedankt voor de reactie,
het is inderdaad de ophanging van de as,
De droger is deels gemaakt "Creatief opgelost" en hij werkt gewoon weer!
Just a simple thought....
Pagina: 1