Niet helemaal on topic maar ik kon geen “game advies” topic vinden dus maar hier; ik zoek een leuk spel voor op de Nintendo switch voor mijn zoon van 5. Het mooiste zou zijn als het kwa spelervaring dicht in de buurt komt van “Yoshis crafted world”. Niet teveel tekst in het spel en geen “open wereld” maar een meer een lijn die je moet doorlopen. Hij is op zich best handig met spellen, met een klein beetje hulp red hij zich met spellen zoals Pokemon Legends: Arceus en Mario + Rabbids: Sparks of Hope, maar om echt leuk zelf te spelen zitten daar te ver aanwijzingen in. Pokemon Pikachu Lets Go! Ging al beter. Bij voorkeur een spel in thema Mario of Pokemon.
It Takes Two is leuk. Je kunt die co-op samen spelen. Hele lineaire platformer met een kindvriendelijke vibe.Afwezig schreef op zaterdag 17 december 2022 @ 11:06:
Niet helemaal on topic maar ik kon geen “game advies” topic vinden dus maar hier; ik zoek een leuk spel voor op de Nintendo switch voor mijn zoon van 5. Het mooiste zou zijn als het kwa spelervaring dicht in de buurt komt van “Yoshis crafted world”. Niet teveel tekst in het spel en geen “open wereld” maar een meer een lijn die je moet doorlopen. Hij is op zich best handig met spellen, met een klein beetje hulp red hij zich met spellen zoals Pokemon Legends: Arceus en Mario + Rabbids: Sparks of Hope, maar om echt leuk zelf te spelen zitten daar te ver aanwijzingen in. Pokemon Pikachu Lets Go! Ging al beter. Bij voorkeur een spel in thema Mario of Pokemon.
too old, too cold
It takes two is nog vrij pittig voor een 5-jarige lijkt mij. Met mijn vriendin geprobeerd te spelen maar zij kwam er niet uit (met name de bossfights)Negakinu schreef op zondag 18 december 2022 @ 17:05:
[...]
It Takes Two is leuk. Je kunt die co-op samen spelen. Hele lineaire platformer met een kindvriendelijke vibe.
AMD Ryzen 9 5900X | MSI RTX 3080Ti | GigaByte X570 Aorus Elite | 32GB@3600Mhz | NH-D15 | 970 EVO 1TB | MX500 1TB | FD Define R6 | Acer 28" 4K 60Hz Gsync | Acer 27" 1440P 165Hz Gsync | KB: Ducky one 2 RGB | HP: HyperX Cloud II | M: Zowie FK1
5 is misschien iets te jong, inderdaad, maar je hoeft geen boss fights te halen om er een paar uur lol mee te hebben. Sommige levels zijn gewoon een soort interactieve playgrounds vol met minigames, waar je je in kan vermaken zonder daadwerkelijk het level te voltooien.Jorissie87 schreef op dinsdag 20 december 2022 @ 10:12:
[...]
It takes two is nog vrij pittig voor een 5-jarige lijkt mij. Met mijn vriendin geprobeerd te spelen maar zij kwam er niet uit (met name de bossfights)
too old, too cold