Welke providers voor internationale VOIP nummers?

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johan1989
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 23-05 23:39
Ik zoek een provider waar ik vaste telefoonnummers kan aanschaffen, voor Spanje, Frankrijk, Duitsland, Polen, Zweden etc.
Ik zit nu bij Cheapconnect, maar die biedt maar een paar landen aan.

Graag wil ik deze nummers dan koppelen aan een softphone van de Fransman. Duitser en Zweed, die het klantcontact op zich neemt.

Iemand een tip waar ik scherp allerlei nationaliteiten kan aankopen?

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie1
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 10:25
johan1989 schreef op dinsdag 20 december 2022 @ 10:50:
Ik zoek een provider waar ik vaste telefoonnummers kan aanschaffen, voor Spanje, Frankrijk, Duitsland, Polen, Zweden etc.
Ik zit nu bij Cheapconnect, maar die biedt maar een paar landen aan.

Graag wil ik deze nummers dan koppelen aan een softphone van de Fransman. Duitser en Zweed, die het klantcontact op zich neemt.

Iemand een tip waar ik scherp allerlei nationaliteiten kan aankopen?
Heb je al eens bij zadarma.com gekeken?

Spiegeltje, spiegeltje aan de wand, wie heeft de mooiste telefoon van het land?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johan1989
Nou... Alleen op een Spaanse taalinstelling! Dus ik kan er nu veel meer soep van maken.
Thanks.
Maar ik vind ze een beetje prijzig, €36 per jaar voor een NL nummer, terwijl CheapConnect daar €8.50 voor vraagt.
Dan zal het voor die andere landen ook een eind goedkoper kunnen.

Heb je nog meer van dit soort bedrijven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fopjurist
  • Registratie: Mei 2021
  • Niet online

fopjurist

mr.drs. fopjurist

johan1989 schreef op dinsdag 20 december 2022 @ 13:38:
[...]

Maar ik vind ze een beetje prijzig, €36 per jaar voor een NL nummer, terwijl CheapConnect daar €8.50 voor vraagt.
Bij CC krijg je ook nog eens onbeperkt inkomende lijnen terwijl je bij Zadarma naar de prijs moet informeren voor meer dan twee gelijktijdige gesprekken. Ik ben nog geen partij tegengekomen die vergelijkbaar is met CC maar als je weinig wordt gebeld is Anveo Direct de moeite waard: $1/maand voor een Nederlands nummer plus $0.004/min voor inkomende gesprekken.

Beschermheer van het consumentenrecht

• johan1989
fopjurist schreef op dinsdag 20 december 2022 @ 14:36:
[...]

Bij CC krijg je ook nog eens onbeperkt inkomende lijnen terwijl je bij Zadarma naar de prijs moet informeren voor meer dan twee gelijktijdige gesprekken. Ik ben nog geen partij tegengekomen die vergelijkbaar is met CC maar als je weinig wordt gebeld is Anveo Direct de moeite waard: $1/maand voor een Nederlands nummer plus $0.004/min voor inkomende gesprekken.
Thanks! Een toko die ik nog niet had gezien en scherp lijkt. Heb je nog meer van dit soort aanbieders? Dan kan ik die mogelijk vergelijken.

• Ruben279
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 18:09
Bij https://www.voys.nl/ kan je internationale nummers voor heel wat landen aankopen.
Ook voor Spanje, Frankrijk, Duitsland, Polen en Zweden etc. -> https://www.voys.nl/telefoonnummers/internationaal/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johan1989
Ruben279 schreef op donderdag 22 december 2022 @ 17:30:
Bij https://www.voys.nl/ kan je internationale nummers voor heel wat landen aankopen.
Ook voor Spanje, Frankrijk, Duitsland, Polen en Zweden etc. -> https://www.voys.nl/telefoonnummers/internationaal/
Dank voor het meedenken. Maar, mogelijk is Voys een goede, maar ook een veel te dure partij. Ook in het houden van een telefoonnummertje voor €100 per jaar..
Dan is Anveo al een veel betere partij met $24 per jaar.

Toch jammer dat ik niet iets kan vinden wat bij Cheapconnect a €8.50 per jaar, in de buurt komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruben279
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 18:09
johan1989 schreef op dinsdag 27 december 2022 @ 10:15:
[...]

Dank voor het meedenken. Maar, mogelijk is Voys een goede, maar ook een veel te dure partij. Ook in het houden van een telefoonnummertje voor €100 per jaar..
Dan is Anveo al een veel betere partij met $24 per jaar.

Toch jammer dat ik niet iets kan vinden wat bij Cheapconnect a €8.50 per jaar, in de buurt komt.
In de facturen zie ik nergens iets van EUR 100 per jaar terug komen voor het houden van een telefoonnummer. Ik heb tientallen nummers in beheer, en zie hiervoor keurig een totaalbedrag van terug op de factuur zonder vreemde kosten.

Maar als het allemaal goedkoop moet, ben je bij een prijsvechter qua kosten misschien wel beter uit _/-\o_

[ Voor 0% gewijzigd door Ruben279 op 27-12-2022 10:29 . Reden: Typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chris-drielsma
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 15:44
Ruben279 schreef op dinsdag 27 december 2022 @ 10:28:
[...]

In de facturen zie ik nergens iets van EUR 100 per jaar terug komen voor het houden van een telefoonnummer. Ik heb tientallen nummers in beheer, en zie hiervoor keurig een totaalbedrag van terug op de factuur zonder vreemde kosten.

Maar als het allemaal goedkoop moet, ben je bij een prijsvechter qua kosten misschien wel beter uit _/-\o_
Misschien is Goedkopervoip nog een mogelijkheid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Ik denk dat OVH dit wel doet (Frans bedrijf), ik wilde er nog naar verhuizen met mijn Belgische en Nederlandse nummer maar uit luiheid nog steeds niet gedaan.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

• johan1989
Ruben279 schreef op dinsdag 27 december 2022 @ 10:28:
[...]

Wat ik in de gauwigheid zie:
€ 8,30 voor nummers in België, Duitsland, Frankrijk & Verkrachte Koninkrijk.
€ 8.30 x 12 maanden = € 99.60 = ± 100

Een prijsvechter zou top zijn, maar geen idee welke prijsvechters (naast de andere tip Anveo) er bestaan die allerlei nationaliteiten aanbieden.
Voor zover ik kan zien bieden ze geen internationale nummers aan.
Marzman schreef op dinsdag 27 december 2022 @ 11:55:
Ik denk dat OVH dit wel doet (Frans bedrijf) [...].
OVH heeft heel veel TLD's, maar bieden geen internationale nummers voor zover ik kan zien op hun website.
Pagina: 1