Toon posts:

EZVIZ

Pagina: 1
Acties:

• RXVega
  • Registratie: Februari 2018
  • Niet online
Goedemorgen,

Weet iemand hoe ik de beelden van de EZVIZ camera's (automatisch) kan laten opslaan op de PC?
Ik heb inmiddels de EZVIZ app op de PC staan. Ik maak gebruik van de C6CN binnencamera en 3x een C3X buitencamera.

Groet.

• Galaxis
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20:31
Hi,

Ik ken iemand met EZVIZ camera's. Ik heb het nog niet voor elkaar gekregen, ik kan ook geen rtsp stream onderscheppen of iets dergelijks. Volgens mij is niet niet mogelijk met EZVIZ camera's en ben je veroordeeld tot een SD kaartje of hun clouddienst.

• RXVega
  • Registratie: Februari 2018
  • Niet online
Galaxis schreef op dinsdag 20 december 2022 @ 10:21:
Hi,

Ik ken iemand met EZVIZ camera's. Ik heb het nog niet voor elkaar gekregen, ik kan ook geen rtsp stream onderscheppen of iets dergelijks. Volgens mij is niet niet mogelijk met EZVIZ camera's en ben je veroordeeld tot een SD kaartje of hun clouddienst.
Zag het inderdaad ook niet in de handleiding(en) staan. Misleidend van Coolblue, dat ze hiermee adverteren. Leek mij de ideale oplossing in plaats van een SD-kaart of een recorder van EZVIZ.

• LiquidSmoke
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23:41
Welk type heb je?

Ik heb een 4-tal EZVIZ C4W camera's en kan de RTSP streams gewoon uitlezen via
rtsp://admin:<password>@<ip adres>. Het password is de code die op de stikker staat.

Eenvoudig te testen met VLC player :)

Lokaal een Zoneminder machine opgetuigd en op de firewall de uitgaande verbindingen naar ezviz geblokkkeerd, werkt prima.

[Voor 10% gewijzigd door LiquidSmoke op 21-12-2022 23:31]

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee