Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.
Toon posts:

EZVIZ

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Goedemorgen,

Weet iemand hoe ik de beelden van de EZVIZ camera's (automatisch) kan laten opslaan op de PC?
Ik heb inmiddels de EZVIZ app op de PC staan. Ik maak gebruik van de C6CN binnencamera en 3x een C3X buitencamera.

Groet.

• Galaxis
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18:02
Hi,

Ik ken iemand met EZVIZ camera's. Ik heb het nog niet voor elkaar gekregen, ik kan ook geen rtsp stream onderscheppen of iets dergelijks. Volgens mij is niet niet mogelijk met EZVIZ camera's en ben je veroordeeld tot een SD kaartje of hun clouddienst.

Verwijderd

Topicstarter
Galaxis schreef op dinsdag 20 december 2022 @ 10:21:
Hi,

Ik ken iemand met EZVIZ camera's. Ik heb het nog niet voor elkaar gekregen, ik kan ook geen rtsp stream onderscheppen of iets dergelijks. Volgens mij is niet niet mogelijk met EZVIZ camera's en ben je veroordeeld tot een SD kaartje of hun clouddienst.
Zag het inderdaad ook niet in de handleiding(en) staan. Misleidend van Coolblue, dat ze hiermee adverteren. Leek mij de ideale oplossing in plaats van een SD-kaart of een recorder van EZVIZ.

• LiquidSmoke
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 30-10 09:20
Welk type heb je?

Ik heb een 4-tal EZVIZ C4W camera's en kan de RTSP streams gewoon uitlezen via
rtsp://admin:<password>@<ip adres>. Het password is de code die op de stikker staat.

Eenvoudig te testen met VLC player :)

Lokaal een Zoneminder machine opgetuigd en op de firewall de uitgaande verbindingen naar ezviz geblokkkeerd, werkt prima.

[ Voor 10% gewijzigd door LiquidSmoke op 21-12-2022 23:31 ]

• Frag_majeuR
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 20-12-2024
Verwijderd schreef op dinsdag 20 december 2022 @ 10:19:
Goedemorgen,

Weet iemand hoe ik de beelden van de EZVIZ camera's (automatisch) kan laten opslaan op de PC?
Ik heb inmiddels de EZVIZ app op de PC staan. Ik maak gebruik van de C6CN binnencamera en 3x een C3X buitencamera.

Groet.
Hoi,

Ik heb vandaag de zaak aangesloten (C3X). Ik kan gewoon opnemen via de app op mijn PC op een lokale schijf. Wellicht dat er sinds je dit topic gestart hebt een update van het programma is geweest?

Groetjes.

Frag_majeuR