Toon posts:

Verwijdering User review - Navi98 Migiddo

Pagina: 1
Acties:
  • 211 views

• Navi98
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 02-02 20:48
Op dinsdag 13 december ontvang ik van Migiddo een reactie op volgende V&A advertentie van mij:

v&a aangeboden: Nintendo Switch Lite Blauw, Groen

Vandaag, op dinsdag 21 december ontvang ik een mail over een V&A beoordeling van Migiddo:
Snap niet waarom hij/zij een advertentie heeft geplaatst als ze niet reageren wanneer je hun een bericht stuurt omdat je het product wilt hebben wat ze aanbieden.
In de eerste plaats had ik Migiddo's bericht oprecht niet gezien - ik krijg meerdere PMs en ben niet dagelijks op Tweakers actief, alhoewel ik mijn inbox normaliter wel in de gaten houd. Een herinnerings-berichtje had op zijn plaats geweest. Ik heb uiteraard alsnog op Migiddo's bericht geantwoord en gesteld dat ik alsnog met de transactie wil verdergaan, maar weliswaar niet voor de door hem voorgestelde prijs van €100, maar wel €130.

Graag zou ik de beoordeling verwijderd zien gezien er (nog) geen transactie tot stand gekomen was. 3 maal een 1 ster-beoordeling voor respectievelijk beschrijving, communicatie en aflevering lijkt mij buitengewoon disproportioneel en is naar mijn mening echt geen manier om fijn te handelen op V&A.

Dank bij voorbaat!

• Prx
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23:02

Prx

♟♟♟♟♟♟♟♟

Belangrijke wijziging in de voorwaarden V&A per 8 juni 2022

Die review zal dus blijven staan. Beoordeling op iets anders dan communicatie is natuurlijk wel zo krom als een hoepel.

Maar als je iets te koop zet dan wordt verwacht dat je binnen redelijke termijn reageert.

• teacher
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 00:10

teacher

Frontpage Admin / Global Moderator

Dysgaf!

Bij iets te koop zetten hoort ook in de gaten houden of er interesse is. Na 72 uur geen reactie mag de koper een review achterlaten en deze review blijft dan ook staan. Ik heb wel de sterren voor beschrijving en aflevering verwijderd.

Als laatste een tip: je kan hier https://tweakers.net/instellingen/notificaties/ instellen wanneer je een mailberichtje krijgt, wellicht dat dat een uitkomst is.

Wise enough to play the fool

Dit topic is gesloten.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee