Op dinsdag 13 december ontvang ik van Migiddo een reactie op volgende V&A advertentie van mij:
v&a aangeboden: Nintendo Switch Lite Blauw, Groen
Vandaag, op dinsdag 21 december ontvang ik een mail over een V&A beoordeling van Migiddo:
Graag zou ik de beoordeling verwijderd zien gezien er (nog) geen transactie tot stand gekomen was. 3 maal een 1 ster-beoordeling voor respectievelijk beschrijving, communicatie en aflevering lijkt mij buitengewoon disproportioneel en is naar mijn mening echt geen manier om fijn te handelen op V&A.
Dank bij voorbaat!
v&a aangeboden: Nintendo Switch Lite Blauw, Groen
Vandaag, op dinsdag 21 december ontvang ik een mail over een V&A beoordeling van Migiddo:
In de eerste plaats had ik Migiddo's bericht oprecht niet gezien - ik krijg meerdere PMs en ben niet dagelijks op Tweakers actief, alhoewel ik mijn inbox normaliter wel in de gaten houd. Een herinnerings-berichtje had op zijn plaats geweest. Ik heb uiteraard alsnog op Migiddo's bericht geantwoord en gesteld dat ik alsnog met de transactie wil verdergaan, maar weliswaar niet voor de door hem voorgestelde prijs van €100, maar wel €130.Snap niet waarom hij/zij een advertentie heeft geplaatst als ze niet reageren wanneer je hun een bericht stuurt omdat je het product wilt hebben wat ze aanbieden.
Graag zou ik de beoordeling verwijderd zien gezien er (nog) geen transactie tot stand gekomen was. 3 maal een 1 ster-beoordeling voor respectievelijk beschrijving, communicatie en aflevering lijkt mij buitengewoon disproportioneel en is naar mijn mening echt geen manier om fijn te handelen op V&A.
Dank bij voorbaat!