Via mijn werk heb ik een iPhone 14. Ik overweeg nu om dual sim te gaan gebruiken om zo voortaan met 1 toestel rond te lopen. Eigenlijk wordt de 14 dan mijn privé telefoon waar ik dan ook zakelijk mee werk. En dat stelt geen fluit voor: alleen bellen, Whatsapp en toegang tot mijn zakelijke mail.
Ik wil privé en zakelijk wel gescheiden houden, dat wil zeggen dat ik 's avonds, in het weekend en bij vrije dagen het zakelijke deel op "vliegtuigmodus" wil zetten.
Vrijwel alles is mij duidelijk, zo kan ik makkelijk mijn zakelijke contacten op mijn iPhone krijgen door deze te importeren als aparte lijst. Blijft zo gescheiden van mijn privé contacten.
Toch heb ik een paar vragen:
- Kun je de secundaire (zakelijke) lijn op vliegtuigmodus zetten?
- Voor zakelijke Whatsapp ga ik dan Whatsapp business gebruiken. Kun je voorkomen dat zakelijke contacten in mijn privé Whatsapp komen?
Ik wil privé en zakelijk wel gescheiden houden, dat wil zeggen dat ik 's avonds, in het weekend en bij vrije dagen het zakelijke deel op "vliegtuigmodus" wil zetten.
Vrijwel alles is mij duidelijk, zo kan ik makkelijk mijn zakelijke contacten op mijn iPhone krijgen door deze te importeren als aparte lijst. Blijft zo gescheiden van mijn privé contacten.
Toch heb ik een paar vragen:
- Kun je de secundaire (zakelijke) lijn op vliegtuigmodus zetten?
- Voor zakelijke Whatsapp ga ik dan Whatsapp business gebruiken. Kun je voorkomen dat zakelijke contacten in mijn privé Whatsapp komen?
MacBook Air M1 2020 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 14 midnight