Toon posts:

Gebruik dual-sim iPhone 14

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Bushalte
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 22:25
Via mijn werk heb ik een iPhone 14. Ik overweeg nu om dual sim te gaan gebruiken om zo voortaan met 1 toestel rond te lopen. Eigenlijk wordt de 14 dan mijn privé telefoon waar ik dan ook zakelijk mee werk. En dat stelt geen fluit voor: alleen bellen, Whatsapp en toegang tot mijn zakelijke mail.

Ik wil privé en zakelijk wel gescheiden houden, dat wil zeggen dat ik 's avonds, in het weekend en bij vrije dagen het zakelijke deel op "vliegtuigmodus" wil zetten.
Vrijwel alles is mij duidelijk, zo kan ik makkelijk mijn zakelijke contacten op mijn iPhone krijgen door deze te importeren als aparte lijst. Blijft zo gescheiden van mijn privé contacten.

Toch heb ik een paar vragen:
- Kun je de secundaire (zakelijke) lijn op vliegtuigmodus zetten?
- Voor zakelijke Whatsapp ga ik dan Whatsapp business gebruiken. Kun je voorkomen dat zakelijke contacten in mijn privé Whatsapp komen?

 MacBook Air M1 2020 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 14 midnight 

Alle reacties

• kdhoe
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 28-01 16:24
Per lijn heb je de optie om deze in of uit te schakelen.
Whatsapp gaat volgens mij steeds al je contacten tonen, zowel prive als zakelijk.

• Archer_VC10
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 20:54
Elke Whatsapp installatie is slechts aan één nummer gekoppeld. De reguliere aan je prive nummer, de business app aan je werk nummer. In beide apps zie je je gehele contactenlijst, daar kan je niets aan doen, maar zolang jij maar vanuit de juiste app verstuurt zouden de twee niet moeten mixen.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee