Vraag

• George56
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 21-12-2022
Hallo
Mijn vader gebruikt standaard de Google phone app om te bellen op zijn Xiaomi 11 T
Nu sta ik sinds ruim een week als spam gemeld op zijn telefoon, daardoor kan ik hem niet bellen, wel e-mailen WhatsAppen en sms'en, en ik kan dat niet wijzigen.
Nu wil ik de app Google phone (blauw icoontje) verwijderen of uitschakelen, maar tot nu toe lukt dat op geen enkele manier.
Ik heb het via de instellingen/apps en Google Play geprobeerd en mijn vader heeft het met een of andere verwijderings software geprobeerd zonder resultaat.
Misschien iemand die mij hierbij kan helpen

Bij voorbaat dank, George

Alle reacties

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 23:20
En als je een andere dialer app installeert en die als standaard bel applicatie instelt, lost dat je probleem op? Dan verstop je de icoon van de Google Dialer app ergens.

• George56
Allereerst hartelijk dank voor de reactie.
Dat is een optie die ik nog niet had geprobeerd, ik heb wel geprobeerd om de standaard telefoon app, (de groene) als standaard applicatie te gebruiken, maar dat is ook niet gelukt.
Ik ga het vanmiddag met een andere applicatie proberen nogmaals dank, en laat het resultaat weten.
George

• RedNas74
  • Registratie: Juli 2005
  • Nu online
Ook alle gegevens van de Google app al gewist? Misschien dat dat ook werkt.

• skoozie
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 06-02 16:01
Sta je in de instellingen niet (per ongeluk) ergens als geblokkeerd?
op mijn Samsung heb ik in de dialer app settings een optie om spam/scam calls te blokkeren, heeft je vader die ook en als die uitgezet wordt kom je er wel doorheen?

Sta je toegevoegd in zijn telefoonboek? Ik zou het vreemd vinden als een spam filter een nummer blokkeert wat je in je telefoonboek hebt, maar dat is gevoelsmatig

Diablo 3 | pc | Z.O.Z

• George56
Hallo
Hij heeft net een andere app geïnstalleerd maar dat werkt ook niet.
Ook voor de andere reacties bedankt.
Alle gegevens zijn al een paar keer gewist van die app, en ik sta wel als spam aangevinkt in zijn telefoon maar dat is niet te wijzigen.
Mijn nummer staat niet als geblokkeerd gemeld.
Zoals gezegd ik kan hem wel sms'en, e-mailen en via whatsapp bellen.
Ik heb contact met Vodafone hierover gehad die konden dat telefonisch ook niet oplossen en moet met de telefoon naar een Vodafone winkel, dat ga ik van de week doen.

• George56
Ik heb vanmiddag de simkaart in een Samsung telefoon gedaan, en toen werd ik normaal verbonden.
Het ligt dus wel degelijk aan de Google phone app.
Ik heb wel de app kunnen uitschakelen, maar de app met het groene telefoontje kon ik niet activeren.
Eventueel heb ik meer te melden als ik bij de Vodafone winkel ben geweest
Gr George
Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee