Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 51FRANCOIS
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 15-02 16:35
hallo,

ik probeer toch even mijn vraag hier te plaatsen ...ik kocht een Proximus pay and go kaart en plaatste deze in een senioren GSM ( geen smartphone ) maar een toestel met grote toetsen .
De bedoeling is om deze aan mijn zus te geven die in een RVT verblijft op een 120km van mijn deur , zodat ik haar makkelijker zou kunnen bereiken ...Als ik mijn nummer op een briefje zou schrijven , dan denk ik ( hoop ik ) dat ze mij ook zou kunnen bellen.
Maar als ik dat nu test ...en bel naar de GSM , dan gaat na 3-4 belsignalen de voice mail aan ...als ze dat zou zien ,is ze zeker in de war ...de bedoeling is deze voice mail uit te schakelen ,zodat hij bij wijze van spreken blijft bellen !!
Ik heb al gezocht op forums en blijkbaar ben ik niet de enige ,maar heb nog niet gevonden hoe ik het kan doen ....het betreft dus via een Proximus PAy en Go kaart dus GEEN abonnement .
heb al gezocht op de Proximus site en ook nog niets gevonden , voor mij ook een warboel van een site..net zoals je met de auto in een stad komt en er de ene omleiding na de andere is en uiteindelijk kom je uit waar je aan je rit begon.

wie weet de oplossing

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 12:16
Kun je de Proximus klantenservice niet bellen?

Verder zou je vanuit de telefoon van je zus naar de voicemail kunnen bellen om te horen wat je daar in kunt stellen zoals een aangepaste voicemail tekst, mogelijk kun je het daar ook uitschakelen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gismo1979
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
Als ik op de site kijk lees ik dat je op een pay en go kaart de voicemail niet aan of uit kunt zetten.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/G_nUHpHdif29FbczJRkktFr0ang=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/mfaRUDYl8LvcxQuVeVRDr4TC.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 51FRANCOIS
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 15-02 16:35
hallo,

via de Proximus site is het mij niet gelukt ...een warboel van een site voor mij .Kon vandaag een Proximus winkel telefonisch bereiken en kreeg als antwoord " je kan NIETS aanpassen indien je een prepaid kaart hebt , geen voice mail uitzetten ,niet de beltijd aanpassen...na 3-4 bel signalen krijg je de voice mail ) .dus dan denk ik ...niet zo mooi van Prowimus , wie kan er nu en zeker als oudere na 3 belsignalen de telefoon opnemen ?? dus je ziet de gemiste oproep en je kan de voice mail beluisteren en dan heb je de keuze ...je laat het zo of je belt terug vanop je prepaid ...dus het moet geld opbrengen...