Goedeavond allen,
Ik krijg sinds een tijdje op meerdere websites de volgende melding '' Deze site is niet "websiteURL" werkt even niet, of de pagina kan verhuisd zijn naar een nieuw webadres.
Het begon met steam dat ik de store niet kon laden, nu merk ik het ook bij bepaalde websites of downloadpagina's die dezelfde melding geven
Al het onderstaande heb ik al geprobeerd, helaas heeft dit geen oplossing geboden.
- Ik zit op een WiFi verbinding met een vaste desktop
- Ik ben afgelopen weekend met deze PC bij een vriend van mij geweest op een andere (vaste) netwerkomgeving, zelfde probleem.
- Ik heb op 2/3 verschillende manieren gescand op virussen.
- Firewall en antivirus uitgeschakeld
- Meerdere browsers geprobeerd / cache verwijderd
- DNS flush uitgevoerd
- DNS servers aangepast (Preferred 8.8.8.8 & alternative 8.8.4.4.
- Op een ander apparaat werkt het wel.
Ik weet even niet meer waar ik het zoeken moet aangezien het op een ander apparaat wel werkt, maar op een ander netwerk dus niet. Heeft iemand nog suggesties?
Ik krijg sinds een tijdje op meerdere websites de volgende melding '' Deze site is niet "websiteURL" werkt even niet, of de pagina kan verhuisd zijn naar een nieuw webadres.
Het begon met steam dat ik de store niet kon laden, nu merk ik het ook bij bepaalde websites of downloadpagina's die dezelfde melding geven
Al het onderstaande heb ik al geprobeerd, helaas heeft dit geen oplossing geboden.
- Ik zit op een WiFi verbinding met een vaste desktop
- Ik ben afgelopen weekend met deze PC bij een vriend van mij geweest op een andere (vaste) netwerkomgeving, zelfde probleem.
- Ik heb op 2/3 verschillende manieren gescand op virussen.
- Firewall en antivirus uitgeschakeld
- Meerdere browsers geprobeerd / cache verwijderd
- DNS flush uitgevoerd
- DNS servers aangepast (Preferred 8.8.8.8 & alternative 8.8.4.4.
- Op een ander apparaat werkt het wel.
Ik weet even niet meer waar ik het zoeken moet aangezien het op een ander apparaat wel werkt, maar op een ander netwerk dus niet. Heeft iemand nog suggesties?