2e SSD vervangen en geinitieerd... plots weg?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TTMJ!
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 22-09 21:45
Alright, ik heb een nieuwe 2e SSD geinstalleerd (F). De oude F-drive gaat in een bejaarde laptop.

SSD geïnitieerd, letter F toegewezen, per ongeluk eerst op MBR daarna geconverteerd naar de actuele standaard, wisselbestand aangezet, m'n Steam-library geprobeerd te downloaden en wat media can de C- naar de F drive geprobeerd te verplaatsen. Foetsie. Disk write error op steam.

Ik verwijder de steamlibrary handmatig van de F drive om het opnieuw schoon te beginnen, maar nope.

Dus ik bekijk Check Disk Info en Crucial's eigen software - nergens staat de SSD. Ik start m'n pc opnieuw om m'n BIOS in te gaan ... ook daar zie ik alleen maar mijn C-disk.

Hoe kan dit? :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TTMJ!
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 22-09 21:45
Oké ik heb de kast open gemaakt en de SATA kabel er even stevig ingedrukt. CrystalDiskInfo geeft 100% health aan maar windows zelf zegt dat de schijf opieuw moet worden geformatteerd.

De 2e SATA kabel heeft een haakse connector i.t.t. mijn 1e SATA kabel die recht staat. Ik denk dat de hoek voor tegen de kastpanel aan komt. Vorige SSD deed daar niet moeilijk over.

Ik ga even formatteren en kijken of het nu wel wil blijven werken.