|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
knippen en plakken en datgeen even tussen [qoute] en [/qoute] (dan goed gespeld natuurlijk
)
Op donderdag 30 augustus 2001 09:41 schreef wouter76 het volgende:
knippen en plakken en datgeen even tussen [qoute] en [/qoute] (dan goed gespeld natuurlijk)
Uiteraard doe ik C&P, maar dan is de layout weg en ik wil die layout juist behouden om zodoende enkele toets-aanslagen per dag te besparen.Op donderdag 30 augustus 2001 09:13 schreef pven het volgende:
Meestal pas ik dan zelf de layout ietsjes aan, maar dat is uiteraard weer extra tikwerk.
Misschien op edit knopje van FAQ drukken en dat kopieeren en plakken?Op donderdag 30 augustus 2001 09:43 schreef pven het volgende:
[..]
[..]
Uiteraard doe ik C&P, maar dan is de layout weg en ik wil die layout juist behouden om zodoende enkele toets-aanslagen per dag te besparen.
Nope! Ik ben geen modje/adje dus ik heb geen edit-knopje in de FAQ.Op donderdag 30 augustus 2001 11:04 schreef McVirusS het volgende:
[..]
Misschien op edit knopje van FAQ drukken en dat kopieeren en plakken?
Ik heb ook alleen maar een editknopje in AV hoor.Op donderdag 30 augustus 2001 11:16 schreef pven het volgende:
[..]
Nope! Ik ben geen modje/adje dus ik heb geen edit-knopje in de FAQ.
Je moet volgens mij op z'n minst global zijn oid, om uit de faq te kunnen quoten. En in de 'normale' faq valt al helemaal niets te editten.
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Euh nee, je kunt als User op de FAQ klikken, edit, en dan copyen. (Je krijgt dan in de editbox een extra venster, voor user & pass...) Je kunt hem alleen niet echt editten. (behalve als je het user en pass van een global hebt.Op donderdag 30 augustus 2001 12:05 schreef JvS het volgende:
[..]
Ik heb ook alleen maar een editknopje in AV hoor.
Je moet volgens mij op z'n minst global zijn oid, om uit de faq te kunnen quoten. En in de 'normale' faq valt al helemaal niets te editten.
Aannames zijn fataal.
Lukt nietOp donderdag 30 augustus 2001 12:31 schreef GaMeOvEr het volgende:
Euh nee, je kunt als User op de FAQ klikken, edit, en dan copyen. (Je krijgt dan in de editbox een extra venster, voor user & pass...) Je kunt hem alleen niet echt editten. (behalve als je het user en pass van een global hebt.)
Dat kan dus niet; het edit-knopje verschijnt bij mij niet als ik de FAQ aan het bekijken ben. Misschien moet ik eerst uitloggen, dan de FAQ proberen te editten (beetje C&P-en) en vervolgens weer inloggen?Op donderdag 30 augustus 2001 12:31 schreef GaMeOvEr het volgende:
je kunt als User op de FAQ klikken, edit, en dan copyen. (Je krijgt dan in de editbox een extra venster, voor user & pass...) Je kunt hem alleen niet echt editten. (behalve als je het user en pass van een global hebt.)
edit:
Uitloggen enso werkt ook niet, want dan is er nog steeds geen edit-knopje.
Uitloggen enso werkt ook niet, want dan is er nog steeds geen edit-knopje.
Euh, ik bedoel de Forum-FAQ's, niet de "Algemene FAQ".Op donderdag 30 augustus 2001 12:33 schreef IceStorm het volgende:
[..]
Lukt nietWat jij nu zegt kan alleen met messages.
Hoe dat met de Faq-Faq zit weetiknie...
Aannames zijn fataal.
Faq-faq kan denk ik helemaal niemand quoten.Op donderdag 30 augustus 2001 12:36 schreef GaMeOvEr het volgende:
[..]
Euh, ik bedoel de Forum-FAQ's, niet de "Algemene FAQ".
Hoe dat met de Faq-Faq zit weetiknie...
Forum faq ziet er zo uit:
.Die kan ik dus ook niet quoten
Hmmm. Dan heb ik het helemaal mis. 
Euh.... Eh....Hmmm.....
Ik heb hier niet gepost.
Euh.... Eh....Hmmm.....
Ik heb hier niet gepost.
Aannames zijn fataal.
Tsja, je zou gelijk gehad hebben, ware het niet dat het met de upgrade naar topix 1.3.x niet meer kanOp donderdag 30 augustus 2001 12:40 schreef GaMeOvEr het volgende:
Hmmm. Dan heb ik het helemaal mis.
Euh.... Eh....Hmmm.....
Ik heb hier niet gepost.
Volgens mij heb ik nog nooit een bericht kunnen editten en/of quoten in een topic dat sticky is danwel gesloten...Op donderdag 30 augustus 2001 13:01 schreef ACM het volgende:
[..]
Tsja, je zou gelijk gehad hebben, ware het niet dat het met de upgrade naar topix 1.3.x niet meer kan
Pagina: 1